– Twitter jest narzędziem komunikacji nie stosowanym dotychczas przez branżę farmaceutyczną w Polsce, dlatego tym bardziej cieszymy się, że jako pierwsi na polskim rynku zdecydowaliśmy się uruchomić ten kanał komunikacji z otoczeniem” – powiedziała Monika Chmielewska-Żehaluk, Dyrektor ds. Komunikacji Grupy Sanofi.
Profil ma charakter korporacyjny i informacyjny. Nie zabraknie na nim również tweetów informujących o tym, co dzieje się w świecie medycyny i farmacji.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]