Rola strategii w modelu one stop shop, który oferuje swoim Klientom WALK, jest kluczowa. Duża i dynamicznie rosnąca część naszego biznesu to Klienci lub kampanie cross-unitowe angażujące więcej niż jedną naszą kompetencję. Dlatego wzmacniamy i będziemy wzmacniać naszą strategię, ponieważ to ona odpowiada za integrację naszych usług na kluczowych poziomach. Potrzebujemy strategów potrafiących szeroko patrzeć na komunikację. Rafał bez wątpienia do nich należy – komentuje Paweł Miklaszewski, Partner WALK.
Lampasiak posiada 12-letnie doświadczenie w strategicznym planowaniu i budowaniu marek zdobyte w agencjach: Havas Worldwide Warsaw, 180 Heartbeats + Jung von Matt, TBWA. Realizował projekty dla lokalnych i międzynarodowych klientów, takich jak: Adidas, Axa, HDS Polska, Ikea Centres Polska, Mars, NC+, Nivea, Onet, Opel, Peugeot, UPC. Jego prace były wielokrotnie nagradzane w konkursach: Effie, KTR czy Innovation Award.