Domodi.pl to specjalistyczny marketplace modowy, który od startu komercyjnego w 2012 r. osiągnął wiodącą pozycję w swoim segmencie. Sukces modowego Domodi.pl pociągnął za sobą uruchomienie Homebook.pl, nowoczesnej platformy, która prezentuje aranżacje z kategorii home&living,realizowane przez architektów wnętrz oraz społeczność serwisu i umożliwia dokonanie zakupu poszczególnych produktów. Spółka notuje trzycyfrowe wzrosty przychodów i dynamiczny wzrost liczby użytkowników.
Nasi nowi wspólnicy to sprawdzony zespół specjalistów e-commerce.Wprowadzili na rynek z dużym sukcesemCeneo, które później rozwijali w strukturach Allegro. Wierzymy, że nie tylko jesteśmy w stanie zdynamizować rozwój Domodi.pl i Homebook.pl, alewspólnie, wokół spółki Domodi, rozbudowaćnaszą obecność w tych najszybciej rosnących segmentach e-commerce. Inwestycja w marketplacefashion&beauty oraz home&livingrealizujewprost misję Grupy Wirtualna Polska, która mówi o wspomaganiu decyzji konsumenckichużytkowników – podkreśla Jacek Świderski, Prezes Zarządu Grupy Wirtualna Polska.
Zobacz również
Domodi współpracuje z blisko 400 partnerami, agregując niemal400tys. produktów fashion&beautyoraz 500 tys.home&living. Platformy Domodi.pl i Homebook.pl stanowią istotne kanały dystrybucji dla największych podmiotów na rynku, jak Zalando, BonPrix, Laredoute, Deichmann, Spartoo, Halens czy eobuwie. Domodi.pl dysponuje asortymentem ponad tysiąca marek, m.in. Venezia, Kazar, Wittchen, Wólczanka, Topsecret,Ecco, New Look, River Island, DorothyPerkins, Adidas, Nike, Smyk.
Wsparcie Grupy WP to dla nas szansa na jeszcze większe przyspieszenie wzrostu firmy i zbudowanie pozycji lidera e-commerce w kategorii lifestyle. Widzimy realne synergie takiej współpracy i potencjał drzemiący w serwisach Grupy WP – powiedział Krzysztof Wierzbicki, Prezes i współzałożycielDomodi–Podzielamy przy tym filozofię i sposób działania zespołu Grupy Wirtualna Polska,ceniącego start-upowąprzedsiębiorczość i kierującego się długookresowymi celami. Te aspekty były dla nas kluczowe przy wyborze nowego wspólnika.
Przyszłość należy do tematycznych marketplace’ów, platform takich jak Domodi.pl i Homebook.pl, z doskonale skatalogowaną ofertą i kadrą ekspertów doradzających w zakresie trendów oraz jak najkorzystniejszych cen – mówiMichał Brański, Wiceprezes ds. Strategii w Grupie Wirtualna Polska – Jeśli dodatkowo prezentować będą produkt w inspirującym, zachęcającym do zakupu otoczeniu, uciekną rynkowi. Na to stawiamy– dodaje.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing