1. W marketingu najważniejsze jest…
Sprzedaż! Odwaga! Analityka!
2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…
WestJet Christmas Miracle: real-time giving.
Zobacz również
3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć…
Transmisja losowania na żywo przez satelitę w temperaturze -22C z 11 dedykowanych miejsc w Polsce.
4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumny, to…
Narodowa Loteria Paragonowa.
5. Kampania, której twórcom mógłbym zazdrościć, to…
Kampania Mitsubishi promująca nowego Galanta w Holandii.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu, to…
Geotargetowanie komunikacji w czasie. Łączenie kilku platform social mediowych do jednej kampanii. Virtual Reality. Coraz bardziej innowacyjne i zaskakujące konsumenta działania marek.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to…
Komunikacja w TV.
8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…
Zaufanie – dostęp do pełnych danych – długofalowa współpraca.
9. Swoje inspiracje czerpię z…
Nieba.
10. Moja kampania marzeń…
To kampania, która mocno zamiesza rynek sprzedażowo, zmieni układ sił i długo się będzie o niej mówiło.
11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…
Efekty realnych działań marketingowych przekładają się na wzrosty sprzedaży i rozwój marek. To taka zabawa, której efekty dają motywację i zadowolenie ☺
Grzegorz Bonder
General Manager w Agencji UNIQUE ONE
W branży reklamowo-marketingowej od przeszło szesnastu lat. UNIQUE ONE należy do grupy Unique, bardzo wysoko ocenianej w badaniach branżowych pisma „Media i Marketing Polska”. Agencja jest pionierem nowatorskich form promocji sprzedaży na polskim rynku, m. in. jako pierwsza wprowadziła do loterii i konkursów brandowane karty płatnicze, przeprowadziła również pierwszą w Polsce loterię opartą wyłącznie na aplikacji mobilnej. W 2006 roku w ramach struktur agencyjnych UNIQUE ONE stworzyła i wdrożyła własny system contact center. Dotychczas agencja pracowała dla polskich i międzynarodowych marek, m.in. takich jak: Nestle Polska, L’Oreal Polska, Makro, Lotos, Totalizator Sportowy, Tauron, Link4, Polkomtel oraz Ministerstwo Finansów (Narodowa Loteria Paragonowa).
Po pracy Grzegorz Bonder rozwija pasję do samochodów (tytuł mistrza polski w rajdach samochodowych puchar PZM 2005). Wydał również płytę ze swoimi utworami muzycznymi.