Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Grzegorz Kłusek dołączył do zespołu Dziadka do orzechów na stanowisku new business manager

Do zespołu krakowskiej agencji reklamowej Dziadek do orzechów dołączył Grzegorz Kłusek obejmując stanowisko new business managera. Zatrudnienie nowego pracownika związane jest z rozszerzeniem działań nakierowanych na pozyskiwanie nowych klientów.
O autorze
0 min czytania 2020-09-01

Grzegorz Kłusek posiada doświadczenie zawodowe w branży reklamowej w zakresie pozyskiwania nowych klientów oraz podtrzymywania kontaktów biznesowych. Zanim rozpoczął pracę w Dziadku do orzechów, pracował w agencjach Brandbay.pl, Click Community oraz Opus B.

Pracował m.in. dla marek Kompania Piwowarska, KFC, Avon, Hochland, Nestle, Finuu, KRUK S.A., Biofarm, Canon.

Do obowiązków Grzegorza Kłuska należeć będzie kontakt z nowymi klientami agencji Dziadek do orzechów, budowanie i rozwijanie relacji, a także koordynacja pracy zespołu w projektach przetargowych agencji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj