– Dla mnie kolekcja, którą mam przyjemność tworzyć we współpracy z marką Kazar, musi łączyć przede wszystkim wygodę z najwyższą jakością. W najnowszej jesienno-zimowej kolekcji Kazar X Balamonte chcemy zaproponować modele wpisujące się w najnowsze trendy mody, ale takie, które każdy aktywny mężczyzna może wykorzystać w stylizacjach na co dzień – mówi Grzegorz Krychowiak.
Zobacz również
Być ubranym modnie i stosownie do okazji, jednocześnie wyrażając siebie i czując się komfortowo –to współczesna definicja męskiej elegancji. Najnowsza kolekcja to odpowiedź na potrzeby współczesnego, aktywnego mężczyzny, dla którego budowanie własnego wizerunku zaczyna się tam, gdzie spotyka się wygoda, uniwersalizm i możliwość podkreślania siebie poprzez unikatowy styl. Minimalizm, czyli dzisiejszy synonim luksusu, stał się mottem przewodnim dla wszystkich projektów. Założenie to sprawdziło się również w kolorystyce. Wśród neutralnych barw dominują beż i brąz.
– To, co z całą pewnością wyróżnia nową kolekcję to funkcjonalność, która wyraża się poprzez wygodę. Charakterystyczne dla kolekcji są perfekcyjne wykończenia. Koncentrowaliśmy się na wszystkich szczegółach, takich jak kolor, rodzaj skóry, podeszwy, przeszycia, przechodząc do konstrukcji. We współpracy z Grzegorzem Krychowiakiem powstała kolejny już raz spójna kolekcja, która sprosta najwyższym wymaganiom naszych klientów – mówi Karol Kazienko dyrektor marketingu marki Kazar.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing