Nowa marka pozycjonuje się jako agencja doradztwa komunikacyjnego, specjalizująca się w employer brandingu, kompleksowej obsłudze eventów i targów oraz Public Relations.
„Atmosfera pracy, nieszablonowe metody pracy projektowej oraz ciekawe pomysły na integrację pracowników, to po wynagrodzeniu, coraz częstsze kryteria wyboru pracodawcy przez pracowników. Wychodząc naprzeciw potrzebom wielu firm stworzyliśmy pakiet działań pozwalający skutecznie promować markę przyjaznego pracodawcy. Kilkunastoletnie doświadczenie zespołu TEN Team z zakresu Public Relations, komunikacji marketingowej oraz eventów, pozwala na holistyczne podejście do klienta.” mówi Grzegorz Kuć, prezes zarządu TEN Team.
Zobacz również
Nadzór nad procesami sprzedażowymi w TEN Team pełni Leszek Polkowski – dyrektor sprzedaży. Wcześniej odpowiedzialny za sprzedaż w firmach Sony Music, Polskie Nagrania oraz GIG.
Za komunikację i kompleksowe planowanie działań z zakresu PR odpowiada Katarzyna Ługowska – manager strategii komunikacji. Z sukcesem wprowadzała na rynek markę TK Maxx i realizowała projekty specjalne dla magazynów Gala i Claudia. Pracowała w działach PR firm Polska Press, Pretius oraz agencji Testa Communications.
Grzegorz Kuć związany był wcześniej z Grupą TRIAS gdzie w ostatnich latach pełnił m.in. funkcję Członka Zarządu spółek zależnych. Wcześniej pracował m.in. w Polskapresse Sp. z o.o. jako Marketing Communication Manager, w Infovide – Matrix S.A. jako Kierownik Linii Biznesowej Edition-Creation & Mobile.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing