Do grona ekspertów w największej w kraju ustawowej organizacji indywidualnych pracodawców, powołany został prezes ContentHouse, Grzegorz Miłkowski. Od stycznia 2020 roku będzie pełnił funkcje doradcze i konsultacyjne do spraw digital marketingu.
Jako ekspert, CEO ContentHouse odpowiedzialny będzie za wsparcie merytoryczne firm i przedsiębiorców zrzeszonych w BCC. Współpracować ma także z przedstawicielami mediów oraz instytucjami odpowiedzialnymi za szeroki ekspercki przekaz wśród opinii publicznej. Za bezcenny uznano jego warsztat, doświadczenie i wiedzę. – Dołączenie Grzegorza do grona ekspertów, to olbrzymie wsparcie dla całej naszej organizacji. Prezes ContentHouse to szanowany autorytet i sprawdzony profesjonalista w swojej dziedzinie. Pozyskaniem ekspertów z innowacyjnych branż chcemy efektownie rozpocząć drugą dekadę XXI wieku, czasy, bez których rozwojowa działalność digital marketingowa to po prostu konieczność – podkreśla Katarzyna Woszczyna, wiceprezes Business Centre Club.
Zobacz również
Grzegorz Miłkowski specjalizuje się w szeroko pojętej komunikacji w świecie cyfrowym, począwszy od content marketingu, public relations z wykorzystaniem nowych technologii, automatyzacji marketingu, a skończywszy na technologiach AR i VR oraz wykorzystaniu algorytmów sztucznej inteligencji w działaniach biznesowych. Realizował projekty m.in. dla takich marek, jak: Bosch, Siemens, Konica Minolta, Jurajska, WWF, Snickers, Strongbow (Grupa Żywiec), X-lander, PSB Mrówka, Mosso Kewpie, mFinanse czy Generali.