Grzegorz Rogowski rozpoczął pracę w warszawskim biurze Interactions Europe z początkiem września br. Jako Senior Sales Manager będzie odpowiadał za sprzedaż mediów i obsługę domów mediowych oraz klientów bezpośrednich. Polski zespół sprzedaży, działającej w całej Europie spółce, kierowany jest przez Katarzynę Byler.
Grzegorz Rogowski ma bardzo duże doświadczenie w pracy z mediami, zarówno na stanowiskach związanych ze sprzedażą, jak i marketingiem. Pracował w biurach reklamy TVN, Eurozet oraz Agory. Bezpośrednio przed dołączeniem do Interactions Europe pracował jako Brand Manager w firmie Ubisoft, która jest jednym z największych na świecie wydawców i producentów gier komputerowych.
Zobacz również
„Grzegorz zdobywał doświadczenie i wiedzę na polu sprzedaży i reklamy w największych polskich koncernach medialnych. Cieszę się, że teraz będzie pomagał nam. W ostatnim czasie większość naszych wysiłków skierowana jest na rynki zachodnioeuropejskie, gdzie budujemy struktury i zdobywamy klientów, ale absolutnie nie zaniedbujemy polskiego rynku. Chciałbym, aby w innych krajach gdzie działamy, byli równie skuteczni i profesjonalni ludzie jak w Polsce.” – powiedział Paweł Milcarz, International Managing Partner Interactions Europe.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]