Grzegorz Sulich chief technology officerem w BBDO Warszawa i Molecular BBDO

W związku z ekspansją Molecular BBDO, zarządzanego z Polski, globalnego hubu sieci BBDO dedykowanego rozwiązaniom e-commerce, wzrośnie zakres odpowiedzialności Grzegorza Sulicha w grupie BBDO.
O autorze
1 min czytania 2019-12-13

BBDO Molecular planuje otworzyć biura w Singapurze, Chicago i Londynie. Jako CTO (chief technology officer) Grzegorz Sulich będzie odpowiedzialny za rozwiązania technologiczne z obszaru marketing oraz e-commerce content automation wdrażane na rynkach międzynarodowych. Rozwiązania te mają na celu automatyzację procesu tworzenia i syndykacji contentu w e-commerce oraz pomiar jego skuteczności.

Grzegorz Sulich dołączył do BBDO Warszawa w czerwcu 2018 r. Do tej pory nadzorował projekty technologiczne realizowane przez BBDO Warszawa czego przykładem jest wdrożenie aplikacji TruckCom zarządzającej i synchronizującej działania związane z marketingiem, serwisem i sprzedażą w sieci Mercedes-Benz Trucks. Prowadzony przez niego zespół, który tworzą programiści o kompetencjach front-end oraz back-end, skupia się na rozwoju istniejących narzędzi i tworzy nowe rozwiązania technologiczne, niezbędne w procesach współpracy z klientami. Dla Molecular BBDO Grzegorz stworzył m.in. unikatową platformę Molecular Lab Suite, która znacząco przyspiesza i ułatwia klientom błyskawiczne zarządzanie, we współpracy z agencją, procesem produkcji, lokalizacji i syndykacji treści w e-commerce.

Grzegorz Sulich jest programistą od 2004 roku, skończył Warszawską Wyższą Szkołę Informatyki. Ma ogromne doświadczenie w tworzeniu zaawansowanych aplikacji internetowych i nowoczesnych stron internetowych w stacku technologicznym XAMP z szerokim wykorzystaniem technologii Amazon Web Services. Doświadczenie w pracy w komunikacji marketingowej zdobywał m.in. w Saatchi&Saatchi IS i Isobar pracując m. in. dla takich klientów, jak: Microsoft, Procter and Gamble, Samsung, Duracell, Mars i wiele innych. Lider technologiczny wielu nagrodzonych projektów w konkursach m.in. KTR, Innovation AD oraz Cannes Lions.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj