Marka Grześki aktywnie towarzyszy wszystkim przygotowującym się do powrotu do szkoły po letnim odpoczynku. W ramach kampanii Grześki & paczka Jazda do szkoły przygotowano szereg działań komunikacyjnych, w tym konkurs konsumencki.
W czasie trwania promocji, wafelki Grześki i batony Jeżyki można kupić w atrakcyjnych cenach. W akcji biorą udział: Grześki i Grześki Mega we wszystkich wariantach smakowych, Grześki Gofree czekoladowe z orzechami i Grześki Gofree waniliowo-czekoladowe z orzechami, Grześki Tyci w czekoladzie, Grześki Tyci w czekoladzie mlecznej oraz batony Jeżyki Kokos i Jeżyki Classic. Produkty w punktach sprzedaży eksponuje stand z grafiką szkolnego autobusu. Akcja będzie realizowana do połowy września we wszystkich kanałach dystrybucji oraz komunikowana na łamach prasy handlowej.
Zobacz również
Promocję marki wspierają też szerokozasięgowe działania mediowe. Spoty telewizyjne będą emitowane do połowy września w ogólnopolskich stacjach (TVN, POLSAT, TVP, w kanałach tematycznych) oraz w internecie. Ponadto, 19 sierpnia na Instagramie wystartował konkurs konsumencki #Jazda do szkoły, który będzie dodatkowo wspierany w social mediach (FB, IG). Szczegóły i regulamin na stronie www.grzeski.pl.
Za projekt graficzny i koncepcję kreatywną akcji w sklepach oraz organizację konkursu na Instagramie odpowiada First Line Polska. Koncept kreatywny spotu opracowała agencja Just. Zakup mediów powierzono Initiative oraz Pure Play. Komunikację PR prowadzi Kolterman Media Communications.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]