TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

GUESS prowadzi warsztaty GEN Z LAB 3.0 dla studentów z sześciu krajów

GUESS i Lifestyle-Tech Competence Center informują o warsztatach GUESS GEN Z LAB, opracowanych jako platforma współpracy z Pokoleniem Z. To już trzecia inicjatywa GUESS zrealizowana we współpracy z LTCC.
O autorze
3 min czytania 2022-09-23

Po sukcesie poprzednich dwóch edycji warsztatów, z których ostatni odbył się 14 grudnia w europejskiej siedzibie marki, w tegorocznym GUESS GEN Z LAB udział biorą także studenci z innych krajów, w tym z Akademie Mode & Design (AMD) w Monachium, International Fashion Academy (IFA) w Paryżu, Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, Manchester Fashion Institute (MFI) w Wielkiej Brytanii, IED z Mediolanu oraz uczelni IED w Barcelonie i Madrycie.

Celem platformy badawczej, którą są warsztaty GEN Z LAB, jest wzmocnienie związku marki z konsumentami z Pokolenia Z. Bezpośredni udział we wspólnym tworzeniu i wymianie myśli jednocześnie dostarcza studentom zestawu narzędzi do przyszłej pracy w marketingu branży mody.

Znana również jako iGeneration, lub w skrócie iGen, Generacja Z jest pierwszą złożoną z prawdziwych „cyfrowych tubylców” i największym pokoleniem na planecie. W rzeczywistości, jej przedstawiciele stanowią około 2,47 miliarda (32%) mieszkańców Ziemi, z szacowaną siłą nabywczą 44 miliardów dolarów. 

Poprzednie edycje GEN Z LABS pozwoliły nam lepiej zrozumieć nowe, wirtualnie połączone pokolenie. Warsztaty są okazją, by bezpośrednio uzyskać informacje, które pozwolą nam tworzyć produkty i usługi atrakcyjne dla młodszych osób. W tym roku rozszerzyliśmy rekrutację na warsztaty o inne europejskie uniwersytety. Bierze w nich udział łącznie 36 studentów z Francji, Włoch, Niemiec, Polski, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii. Pomogą naszym zespołom nie tylko zasięgnąć opinii nowego pokolenia, ale również uzyskać wielokulturowy wgląd w to, czego naprawdę młodzi ludzie chcą i oczekują od międzynarodowej marki mody i stylu życia. Uwielbiam odkrywać młode talenty i ich pomysły – mówi Paul Marciano, chief creative officer w GUESS?, Inc.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kompleksowa analiza kampanii

GEN Z LAB to projekt, w ramach którego menedżerowie marketingu, sprzedaży i e-commerce marki GUESS mogą testować pomysły kampanii, produktów i inicjatyw oraz uzyskać informacje zwrotne wprost od przedstawicieli Pokolenia Z. Warsztaty zapewniają każdej uczelni moduły dopasowane do ich programów, dostarczając ogromnego wachlarza narzędzi badawczych: internetowych ankiet, warsztatów design thinking, grup fokusowych, projektów mystery shopping oraz e-commerce.

W trakcie 3-miesięcznego kursu studenci odwiedzają również główną siedzibę marki w Szwajcarii. Podczas dwudniowych warsztatów design thinking –19 i 20 września – studenci mają okazję pracować bezpośrednio z wybranymi senior menedżerami marki GUESS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Carlo Terreni, prezes Lifestyle Tech Competence Center komentuje:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
Nasz zespół w Lifestyle-Tech Competence Center z dumą uczestniczy w rozwoju kolejnych edycji GUESS GEN Z LAB. Tym razem pokazaliśmy możliwości udanej współpracy z międzynarodowymi uczestnikami, aktywnie angażując uniwersytety z sześciu krajów i sprowadzając ich studentów do regionu Ticino. Wyjątkowa platforma współpracy z młodymi konsumentami, stworzona we współpracy z GUESS, jest bardzo skutecznym sposobem na uzyskanie informacji zwrotnej od nowych pokoleń. Chcemy wciąż udoskonalać to podejście, dlatego zapraszamy innych partnerów do zbadania tej możliwości razem z nami i GUESS.

Poznanie branży mody od wewnątrz

Studenci zdobywają praktyczne doświadczenie w zakresie funkcjonowania branży mody podczas analizy prawdziwych case studies, postów w mediach społecznościowych, kreacji komunikatów, tworzeniu kampanii i innych zadań. Uczestnicy biorą także udział w projektach reklamowych, sesjach zdjęciowych oraz testach aplikacji, sklepu online i salonów stacjonarnych. Zadania dają im bezcenny wgląd w to, jak procedury obsługi klienta i zarządzania wizerunkiem są wdrażane i realizowane w świecie biznesu.

Możliwość współpracy z GUESS w ramach warsztatów GEN Z LAB jest niesamowita. To jedyna w swoim rodzaju okazja, aby zrozumieć procesy związane z marketingiem i komunikacją z konsumentami, a także poznać nowych ludzi z całej Europy, z różnych kierunków studiów i o różnorodnej wiedzy. Mamy szansę, by zobaczyć wewnętrzne działania takiej marki jak GUESS. Genialnie jest połączyć wiele uniwersytetów, by współpracować, wymieniać się pomysłami i budować sieć kontaktów – mówi Hannah Perry, studentka Fashion Buying and Merchandising na Manchester Metropolitan University.
Fascynująco jest uzyskać bliską perspektywę na szczegółowe funkcjonowanie marki mody. Warsztaty ze studentami z różnych krajów i środowisk pozwalają nam poznać młode i ciekawe osoby z naszej branży. Warsztaty w Lugano dały nam fantastyczną możliwość współpracy z menedżerami GUESS podczas burzy mózgów i praktycznych projektów z udziałem znanej marki. Jesteśmy bardzo wdzięczni za tę cenną szansę – mówi Alice Cantamessa, studentka marketingu mody na IFA w Paryżu.