TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

GUESS rozpoczyna współpracę z Prêt-à-Porter PR

Marka GUESS powierzyła obsługę PR agencji Prêt-à-Porter PR, która będzie reprezentować brand w relacjach z mediami typu fashion i lifestyle oraz influencerami.
O autorze
1 min czytania 2020-09-09

Agencja będzie odpowiadać również za implementację globalnych działań komunikacyjnych oraz prowadzenie showroomu marki GUESS, który będzie mieścił się w siedzibie Prêt-à-Porter PR, przy Alejach Ujazdowskich 37/3 w Warszawie.

Marka GUESS powstała w 1981 r. jako marka dżinsowa. Od tego czasu stała się globalną marką z segmentu lifestyle. Obecnie spółka Guess Inc. projektuje, sprzedaje, dystrybuuje i licencjonuje kolekcje mody, dżinsów, torebek, zegarków, okularów, butów i innych produktów.

Produkty Guess dystrybuowane są poprzez sklepy firmowe oraz najlepsze domy towarowe i salony multibrandowe na świecie. Według danych z 1 sierpnia 2020 roku spółka zarządza 1,084 sklepami własnymi w Ameryce Północnej i Południowej, Europie oraz Azji. Partnerzy i dystrybutorzy spółki operują dodatkowymi 538 punktami. Wspólnie prowadzą działalność w około stu krajach.

Spółka GUESS Poland powstała w 2012 r. Obecnie prowadzi 39 sklepów firmowych – w tym pięć pod marką Marciano GUESS – oraz 22 salony outletowe. Wszystkie usytuowano w najlepszych lokalizacjach handlowych w kraju.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj