Agencja będzie odpowiadać również za implementację globalnych działań komunikacyjnych oraz prowadzenie showroomu marki GUESS, który będzie mieścił się w siedzibie Prêt-à-Porter PR, przy Alejach Ujazdowskich 37/3 w Warszawie.
Marka GUESS powstała w 1981 r. jako marka dżinsowa. Od tego czasu stała się globalną marką z segmentu lifestyle. Obecnie spółka Guess Inc. projektuje, sprzedaje, dystrybuuje i licencjonuje kolekcje mody, dżinsów, torebek, zegarków, okularów, butów i innych produktów.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Produkty Guess dystrybuowane są poprzez sklepy firmowe oraz najlepsze domy towarowe i salony multibrandowe na świecie. Według danych z 1 sierpnia 2020 roku spółka zarządza 1,084 sklepami własnymi w Ameryce Północnej i Południowej, Europie oraz Azji. Partnerzy i dystrybutorzy spółki operują dodatkowymi 538 punktami. Wspólnie prowadzą działalność w około stu krajach.
Spółka GUESS Poland powstała w 2012 r. Obecnie prowadzi 39 sklepów firmowych – w tym pięć pod marką Marciano GUESS – oraz 22 salony outletowe. Wszystkie usytuowano w najlepszych lokalizacjach handlowych w kraju.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]