Guess w nowej kolekcji ogranicza zużycie wody o 70%

Marka Guess rozwija kolekcję Smart Guess: serię produktów dla kobiet, mężczyzn i dzieci wykonaną z przyjaznych środowisku materiałów przy użyciu odpowiedzialnych metod produkcji. Ekologiczne produkty stanowią już ponad 30% całkowitej oferty brandu.
O autorze
1 min czytania 2020-11-05

W produkcji kolekcji Smart Guess wykorzystywane są m.in. innowacyjne technologie  farbowania denimu. Dry Indigo to bezwodny proces, który barwi materiał spienionym pigmentem, a technologia farbowania Indigo Flow ogranicza zużycie wody nawet o 70%. Natomiast nowoczesny materiał REPREVE powstał dzięki przetworzeniu plastikowych butelek, a organiczna i pochodząca z recyklingu bawełna oraz włókna EcoMade Lycra T400 pozwalają tworzyć najmodniejsze, wygodne i elastyczne dżinsy.  

– Marka GUESS odniosła sukces dzięki przywiązaniu do tego, kim jesteśmy. W przyszłym roku będziemy świętować czterdziestolecie działalności – pragniemy więc wrócić do dżinsów, od których wszystko się zaczęło. Chcemy celebrować naszą historię i rozwijać się dalej: w nowy, ekscytujący, bardziej przyjazny środowisku sposób. Ekologia jest siłą napędową naszej kreatywności: pomaga nam przemyśleć to, jak projektujemy nasze produkty. Zrównoważony rozwój mobilizuje do nieustannej innowacji, ewolucji i adaptacji. Koncentrujemy się na tym, co robimy najlepiej: wiemy, że w przyszłości będzie liczyć się podążanie za aspiracjami nowego pokolenia, a w procesie produkcji mniej – wody, odpadów i węgla – znaczy więcej – mówi Paul Marciano, dyrektor kreatywny i współzałożyciel Guess Inc.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przełomowe innowacje są częścią realizacji strategii zrównoważonego rozwoju Guess Sustainability Plan. Technologie ograniczające zużycie wody i promocja zamkniętego obiegu surowców to tylko część procesów, które pomagają marce tworzyć bardziej przyjazną, zieloną  przyszłość. Kolekcja Smart Guess jest obszarem, gdzie wykorzystywane są ekologiczne rozwiązania, które będą wpływać na dalszy zrównoważony rozwój całej marki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing