TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Gulf przywraca radość z jazdy – czyli nowa kampania reklamowa Gulf Polska

Gulf Polska wystartował w listopadzie z nową kampanią wizerunkową pod hasłem “You’re the driver”, którą chce przypomnieć światu czym jest prawdziwa motoryzacja i kto w samochodzie tak naprawdę rządzi.
O autorze
1 min czytania 2017-11-20

Motoryzacja, którą znamy powoli przechodzi do historii i wydaje się, że nikt i nic nie zatrzyma już tego procesu. Producenci samochodów sukcesywnie obniżają pojemności silników, wprowadzają coraz większą ilość elektroniki w postaci ASR, ESP czy różnego rodzaju asystentów jazdy. Przez to wszystko współczesne samochody stają się coraz bardziej nudne i pozbawione osobowości, a milionom kierowców na całym świecie odbiera się prawdziwą radość z jazdy.

Samochód to dla Gulfa nie bezosobowy środek transportu, ale żywy organizm i źródło czystej adrenaliny. Gulf nie mierzy przyjemności z jazdy ilością automatycznych funkcji w samochodzie czy liczbą kilometrów przejechanych z tempomatem, lecz liczbą decybeli wydobywających się spod maski, ponadstandardowym przyspieszeniem i ilością uderzeń serca kierowcy na minutę.

Gulf, jako światowy producent najwyższej jakości środków smarnych, od ponad pół wieku aktywnie zaangażowany w sporty motorowe, doskonale rozumie motofanów, dlatego w swojej kampanii reklamowej to właśnie kierowca i jego doznania podczas jazdy samochodem grają pierwszoplanowe role. Gulf przywraca radość z jazdy i mówi, że to ty jesteś kierowcą – “You’re the driver”.

W ramach kampanii, skierowanej do klientów indywidualnych oraz dystrybutorów Gulf wraz z agencją Dziadek do orzechów przygotowali dwa spoty video, które będą emitowane w listopadzie w mediach społecznościowych, w materiałach video najpopularniejszych polskich serwisów motoryzacyjnych oraz platformach VOD.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Równolegle z kampanią wizerunkową Gulf wystartował także z programem wsparcia sprzedaży pod nazwą “The Driver”. Program skierowany jest  do resellerów: warsztatów samochodowych, mechaników i sklepów motoryzacyjnych.

Celem programu jest poszerzenie dystrybucji produktów Gulf w sklepach motoryzacyjnych na terenie całego kraju oraz zwiększenie sprzedaży produktów marki. Program “The Driver” został uruchomiony w oparciu o zaawansowaną platformę lojalnościową B2B i jest dostępny pod adresem  thedriver.gulf.pl/start

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zaproszenia do wzięcia udziału w programie “The Driver” wsparte zostały kampanią efektywnościową obejmującą formaty display, social media, mailing B2B oraz materiały POS.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się