Motoryzacja, którą znamy powoli przechodzi do historii i wydaje się, że nikt i nic nie zatrzyma już tego procesu. Producenci samochodów sukcesywnie obniżają pojemności silników, wprowadzają coraz większą ilość elektroniki w postaci ASR, ESP czy różnego rodzaju asystentów jazdy. Przez to wszystko współczesne samochody stają się coraz bardziej nudne i pozbawione osobowości, a milionom kierowców na całym świecie odbiera się prawdziwą radość z jazdy.
Samochód to dla Gulfa nie bezosobowy środek transportu, ale żywy organizm i źródło czystej adrenaliny. Gulf nie mierzy przyjemności z jazdy ilością automatycznych funkcji w samochodzie czy liczbą kilometrów przejechanych z tempomatem, lecz liczbą decybeli wydobywających się spod maski, ponadstandardowym przyspieszeniem i ilością uderzeń serca kierowcy na minutę.
Zobacz również
Gulf, jako światowy producent najwyższej jakości środków smarnych, od ponad pół wieku aktywnie zaangażowany w sporty motorowe, doskonale rozumie motofanów, dlatego w swojej kampanii reklamowej to właśnie kierowca i jego doznania podczas jazdy samochodem grają pierwszoplanowe role. Gulf przywraca radość z jazdy i mówi, że to ty jesteś kierowcą – “You’re the driver”.
W ramach kampanii, skierowanej do klientów indywidualnych oraz dystrybutorów Gulf wraz z agencją Dziadek do orzechów przygotowali dwa spoty video, które będą emitowane w listopadzie w mediach społecznościowych, w materiałach video najpopularniejszych polskich serwisów motoryzacyjnych oraz platformach VOD.
Równolegle z kampanią wizerunkową Gulf wystartował także z programem wsparcia sprzedaży pod nazwą “The Driver”. Program skierowany jest do resellerów: warsztatów samochodowych, mechaników i sklepów motoryzacyjnych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Celem programu jest poszerzenie dystrybucji produktów Gulf w sklepach motoryzacyjnych na terenie całego kraju oraz zwiększenie sprzedaży produktów marki. Program “The Driver” został uruchomiony w oparciu o zaawansowaną platformę lojalnościową B2B i jest dostępny pod adresem thedriver.gulf.pl/start
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zaproszenia do wzięcia udziału w programie “The Driver” wsparte zostały kampanią efektywnościową obejmującą formaty display, social media, mailing B2B oraz materiały POS.