1. W marketingu najważniejsze jest…
Posiadanie długofalowej strategii oraz umiejętność posługiwania się „narzędziowym insightem”, czyli wyczucie prawdziwych insightów konsumenckich i jednoczesne rozumienie narzędzi, którymi docieramy do grupy docelowej. W połączeniu z doświadczeniem i bezkompromisowym perfekcjonizmem mamy receptę na sukces.
2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…
Jestem uzależniony od zwycięstw. Każdy wygrany przetarg, każda kampania, której efekty przekraczają KPI o kilkaset procent, dodają mi skrzydeł. Dla Digital Kingdom takimi projektami są niewątpliwie realizacje dla Polskiego Radia – cykl „Żywy Gig”, relaunch Malibu i obsługa marki Rimmel, której efekty są benchmarkami dla całej kategorii.
Zobacz również
3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć…
Talent, zaangażowanie, rzetelność. Największym i zarazem najtrudniejszym wyzwaniem jest budowa zespołu złożonego wyłącznie z ludzi posiadających te cechy. Jednocześnie tylko ten zestaw gwarantuje brak powszechnej w branży „bylejakości”.
4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumny to…
Oczywiście Digital Kingdom, ale gdybym miał wyróżnić projekt z naszego portfolio to jestem dumny z tego, jak wielkie rzeczy robimy dla Polskiego Radia. Ponad 1 500 000 wyświetleń naszych realizacji na YouTube. Dawid Podsiadło, Flirtini, Karolina Czarnecka i SoDrumatic, a to dopiero początek …
5. Kampania, której twórcom mógłbym zazdrościć to…
Zdecydowanie Teatreneu Pay Per Laugh
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Oparta na prawdziwym insighcie, nieintruzywna, a jednocześnie skuteczna biznesowo kampania.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu to…
Adblock wymuszający zmianę myślenia o digital marketingu po każdej stronie: klienta, agencji, wydawców. Od lat powtarzamy, że skuteczne działania komunikacyjne powinny wychodzić poza utarte schematy, być innowacyjne, oparte na prawdziwym insighcie. AdBlock jest katalizatorem wymuszającym przejście od słów do czynów.
7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu to…
Bezmyślna implementacja globalnych kopii, display, pogoń za byciem „pierwszym” na nowej platformie, pomimo kompletnego niedopasowania do TG.
8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…
Wynikający z długofalowej współpracy szacunek, zaufanie i odwaga. Łatwo jest narzekać na zachowawczość marketerów w Polsce. Kompletnie się z tym nie zgadzam. Na każdy odważny i niestandardowy projekt realizowany w agencji zapracowaliśmy osiągając najpierw wymierne sukcesy, dowożąc KPI, budując zaufanie naszych Klientów.
9. Swoje inspiracje czerpię z…
Przebywania w zespole niebywale kreatywnych, wykształconych i inteligentnych ludzi.
10. Moja kampania marzeń…
Jeszcze przede mną 😉
11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…
Uwielbiam wygrywać, nie ma niczego bardziej emocjonującego niż zderzenie świata twardych liczb i efektów biznesowych z kreacją, która napędza biznes.
Gustaw Rozmarynowski
New Business & Account Director agencji Digital Kingdom. Odpowiada za koordynację zespołu Client Service obsługującego między innymi: Coty, Pernod Ricard, Mobile Vikings, Hortex, Polskie Radio Program Czwarty, Betsson Group oraz wszystkie działania New Business agencji.