Piłkarz Wes Brown stał się twarzą kampanii zatytułowanej „48 Hours in Malta”. Dlaczego tylko dwie doby? Kampania promuje wszechstronność Wysp Maltańskich jako atrakcyjnego celu turystycznego nawet na krótkie wypady.
W ramach programu turystycznego Brown podróżuje po Malcie, poznając największe atrakcje wysp – od smakowania lokalnych potraw, przez wspinanie się po klifach na wyspie Gozo aż po spływ kajakowy przy Comino.
Zobacz również
Owocem współpracy jest seria filmów prezentujących maltańską przygodę Wesa Browna. W sieci można już zobaczyć pierwszy odcinek, a w nadchodzących tygodniach zostaną udostępnione kolejne dwa nagrania.
Dopełnieniem kampanii będzie World Travel Market w Londynie, czyli największe targi turystyczne na świecie, podczas których piłkarz będzie osobiście promował Maltę jako atrakcyjną destynację.
Wyświetl ten post na Instagramie
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Współpraca Malty z Manchesterem United została zapoczątkowana już w 2019 roku, a w sierpniu br. umowa sponsorska została przedłużona na kolejne 5 lat.
Jak podało ministerstwo turystyki Malty, umowa zapewni organizacji turystycznej „silną ekspozycję podczas meczów klubu oraz w cyfrowych kanałach, mediach społecznościowych i prasie na całym świecie”.
PS
Agencja Go Vilnius stworzyła kampanię urodzinową z okazji 700-lecia Wilna, w której z przymrużeniem oka zachęca do składania spóźnionych życzeń i zaprasza do odwiedzenia stolicy Litwy.
PS 2
Kampania „Poland Soul Travel” powstała, aby pokazać, że nasz kraj ma do zaoferowania dużo więcej niż kluczowe miejskie lokalizacje. Co oznacza turystyka w duchu slow i po jakie działania marketingowe sięga dziś branża turystyczna?