Poniżej możecie zobaczyć pierwsze reklamy przygotowane przez duże marki na okazję Świąt Bożego Narodzenia 2016. Od kliku lat tego typu spoty cechuje rozbudowany storytelling. W tym roku jest podobnie. Polecamy je Waszej uwadze, bo trzeba przyznać, że z roku na rok te historie są coraz ciekawsze.
A odrobina świątecznego klimatu w czasie listopadowych słot jeszcze nikomu nie zaszkodziła 😉
Zobacz również
Allegro
H&M
Coca-Cola
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
McDonald’s
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Apple
Lotnisko Heathrow
M&S
IKEA
Sainsbury’s
John Lewis
SELAE
Lidl
Heineken
Lexus
Waitrose
Xfinity
Milka
Aldi
PS
„Rok 2016 przejdzie dla nas do historii jako pierwszy, w którym jeszcze w październiku do koszyka możemy wrzucić od razu i znicz, i czekoladowego Mikołaja. Tylko uwaga na możliwą pomyłkę przy pakowaniu – trochę głupio byłoby dać dziecku znicz pod choinkę, a na grobie dziadka postawić czekoladę Milki – a o taką pomyłkę nietrudno. Znicze i Mikołaje mają bardzo podobne kolory i kształty.”
Przy okazji, trochę inne spojrzenie – przypominamy felieton „Znicze z czekolady” autorstwa Melting Pot.