Gwiazdy serialu Rodzinka.pl w świątecznej kampanii AVON

Każdego roku z okazji Świąt Bożego Narodzenia firma zaprasza do współpracy znaną rodzinę, która promuje świąteczną ofertę z katalogu marki. W tym roku AVON postawił na współpracę z uwielbianą przez Polaków rodziną, ale serialową.
O autorze
1 min czytania 2017-11-14

W najnowszej świątecznej kampanii AVON wzięły udział gwiazdy serialu Rodzinka.pl – Małgorzata Kożuchowska (ambasadorka marki od początku 2017 roku), Tomasz Karolak i Mateusz Pawłowski. Działania świąteczne obejmują katalog AVON nr 16 dostępny od 09.11 do 29.11 oraz kampanię radiową i online.

Nasza najnowsza kampania jest pełna rodzinnych, radosnych historii, pokazujących z przymrużeniem oka przygotowania do Świąt w rodzinie Boskich. Do zrobienia świątecznych zakupów w AVON będziemy zachęcać m.in. serią spotów radiowych, w których Natalia i Ludwik Boscy zmierzą się z różnymi „świątecznymi dylematami”. Kampania w dużej mierze skoncentruje się na mediach społecznościowych. Dla tych, którzy mają problem związany z wyborem konkrenych prezentów przygotowaliśmy chatbota na Messengerze, za pomocą którego bohaterowie rodzinki.pl pomogą dokonać najlepszego wyboru. – mówi Andrzej Mytych, członek zarządu i Dyrektor Komunikacji AVON.

Kampanię radiową usłyszymy od 9 listopada do 13 grudnia w największych stacjach radiowych, m.in. RMF, Radiu ZET, Eska, VOX FM.

Wzięli w niej udział Małgorzata Kożuchowska i Tomasz Karolak, którzy jako Natalia i Ludwik w zabawnych spotach zdradzają kulisy świątecznych przygotowań u Boskich.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Małgorzata Kożuchowska związana jest z marką AVON od 2017 roku. W trakcie tej współpracy promowała m.in. linię kosmetyków do makijażu AVON True, krem z linii ANEW oraz zapach Viva la Vita.

Boscy to pierwsza serialowa rodzina, która pojawiła się na okładce świątecznego katalogu AVON. W ostatnich latach bożonarodzeniową ofertę marki promowali: Justyna Steczkowska z mężem i dziećmi, Katarzyna Skrzynecka z mężem i córką, rodzina Królikowskich oraz bracia Golec.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Koncepcję kreatywną przygotował Dział Komunikacji AVON. Spoty radiowe zostały wyprodukowane przez studio Soundflower. Za zakup mediów odpowiada Starcom.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się