Fundacja Glioma Center im. Hani Magiery, jako charytatywna organizacja non-profit, między innymi skupia się na budowaniu świadomości znaczenia badań molekularnych glejaka, które mogą stanowić klucz do wdrożenia optymalnego i spersonalizowanego leczenia. Niestety analiza molekularna guza wykonywana jest wciąż zbyt rzadko, a pacjenci często nie są świadomi, że właśnie dzięki tej diagnostyce możliwy jest dobór innowacyjnego postępowania medycznego, które daje nadzieję na większy komfort życia w maksymalnie najdłuższym czasie.
Aby podnieść i rozpropagować wśród pacjentów i ich rodzin wiedzę na temat badań molekularnych guza mózgu – glejaka, Fundacja Glioma Center im. Hani Magiery, obok dostarczania informacji poprzez portal internetowy, zaprosiła także do współpracy szereg znanych osób, które pro bono wzięły udział w wyjątkowej sesji zdjęciowej realizowanej przez wybitnego fotografa, Jacka Porembę.
Zobacz również
Inicjatywę Fundacji wsparła plejada gwiazd takich jak: Olga Borys, Anna Dereszowska, Sławomir Doliniec, Paulina Drażba, Krystian Kukułka, Wojciech Majchrzak, Joanna Moro, Karolina Pilarczyk, Ewelina Ruckgaber, Julia Wróblewska, Katarzyna Zielińska i Izabela Zwierzyńska.
– Ogromnie się cieszę, że tak znane osobistości otworzyły swe serca i odpowiedziały na nasz apel. Jestem wdzięczna, że pomimo licznych obowiązków znalazły czas, aby spotkać się z nami, poznać historię Hani oraz innych pacjentów chorych na glejaka, a także wziąć udział w naszej sesji fotograficznej. Głęboko wierzę, że ta akcja zapoczątkuje szerszą dyskusję na temat dostępności diagnostyki molekularnej oraz umożliwi pacjentom łatwiejszy dostęp do spersonalizowanych i innowacyjnych terapii – mówi Magdalena Magiera, Prezes Fundacji Glioma Center im. Hani Magiery.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Fundacja zaprasza już dziś do poparcia i szerokiego udostępniania apelu na rzecz diagnostyki molekularnej, który Gwiazdy będą zamieszczały w tym tygodniu na swoich profilach w mediach społecznościowych Facebook i Instagram. Okazja jest szczególna, gdyż maj jest miesiącem budowania świadomości na temat guzów mózgu (Brain Tumor Awareness Month), w związku z czym Fundacja podejmuje szereg inicjatyw m.in. udostępnia na swej stronie Facebook polską wersję materiałów opracowanych przez partnera: amerykańską organizację NCI-Connect działającą w ramach National Institutes of Health (NIH).
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej informacji znajduje się na stronie Fundacji.