To właśnie z inspiracji kobiecą przyjaźnią i rytuałem ich spotkań powstała najnowsza linia alkoholi od BZK Alco. She to swoisty ukłon w stronę współczesnych kobiet, które ponad rywalizację stawiają przyjaźń i kooperację. To też idealna propozycja dla niezależnych, pewnych siebie i nowoczesnych kobiet, które gustują w mocniejszych alkoholach i szukają bardziej wyrafinowanej oferty. Marka She spełnia oczekiwania na każdym poziomie – zarówno smaku, jak i opakowania, które wyróżnia się na sklepowej półce elegancją i ciekawą paletą barw.
Obok kobiecej przebojowości marka w komunikacji będzie kłaść nacisk na rytuały, jakie wiążą się m.in. ze spotkaniami w damskim gronie, gdzie alkohol to „towarzysz” nadający tym momentom wyjątkowości i charakteru.
Zobacz również
– Alkohole mocne dedykowane stricte kobietom to nisza, która na polskim rynku wciąż nie jest zagospodarowana. Można zatem powiedzieć, że She to pionierka w tym segmencie. Wierzymy, że współczesne Polki z zadowoleniem i otwartością przyjmą nową propozycję, która łączy w sobie wszystko to, co do tej pory nie było dostępne – moc i delikatność smaku. To taka „mała czarna” – pasująca zawsze i na każdą okazję, a jednocześnie z ponadczasową klasą. Jesteśmy pewni, że tak jak do tej pory zaproponowana przez H2O Creative strategia przyniesie spodziewane efekty i uda nam się zbudować atrakcyjną dla konsumentów oraz silną markę – komentuje Joanna Wodarska – brand manager BZK ALCO.
W skład linii She wchodzi wódka czysta o mocy 40% oraz likiery w trzech oryginalnych odsłonach smakowych (30%). Każdy wariant zamknięty jest w eleganckiej czarnej butelce z matowego szkła.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach