H2O Creative pozytywnie wstrząśnie w tegorocznej kampanii dla Orangina

Agencja wystartowała z multikanałowymi działaniami dla kultowej marki Orangina, stawiając na mix zarówno tradycyjnych narzędzi ATL’owych i on-line, jak i świeże podejście do komunikacji w obszarze in-store oraz współpracę z siecią Multikino.
O autorze
1 min czytania 2018-02-23

Nowa kampania potrwa do końca maja br.

„Każdy sposób jest dobry by wstrząsnąć Oranginą” – to nazwa kampanii tegorocznej, parasolowej komunikacji, która nawiązuje do unikatowego rytuału picia tego wyjątkowego śródziemnomorskiego napoju. Aby rozbudzić naturalny miąższ w delikatniej gazowanej Oranginie i uwolnić to co ma najlepsze należy ją po prostu wstrząsnąć. To również sposób by podkreślić, że Orangina to styl życia, pełny pozytywnych emocji, uśmiechu oraz niezwykłych doznań smakowych. Połączenia idealnie zbalansowanej ilości bąbelków, aż 12% naturalnego soku i prawdziwego owocowego miąższu. Całość niezmiennie jest zamknięta w ikonicznej butelce „bulby”, która pozwala jeszcze bardziej cieszyć się oryginalnym smakiem napoju.

Główną osią kampanii jest 30” spot video, który pojawi się na platformach VOD, w postaci 8” billboardów sponsorskich w TV oraz serii 6” spotów w kanałach YouTube i Social Media. Występujący w nim motyw „pozytywnie wstrząśniętej” mini ciężarówki przewija się także w pozostałych kanałach. Agencja dużą uwagę przywiązała również do komunikacji in-store, w której postawiono na wyraziste i przyciągające uwagę formy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Orangina to coś więcej niż tylko napój. To rytuał, dobra zabawa, nietuzinkowy smak, ceniony przez miliony ludzi na całym świecie. Dlatego w tegorocznej kampanii postanowiliśmy wykorzystać te kanały i narzędzia, które nie tylko w klarowany, ale i lekki oraz przyjemny sposób pokażą świat marki polskiemu konsumentowi – podkreśla Paweł Wałach, Senior Marketing Manager in Central Europe Orangina Schweppes

Aby jeszcze mocniej wciągnąć konsumenta w świat marki, planowana jest aktywacja konsumencka we współpracy z siecią Multikino. W ramach kooperacji każdy, kto w okresie promocji kupi bilet, otrzyma przy kasie specjalną zdrapkę. Do wygrania będzie 10 000 butelek Oranginy, a także wejściówki na dowolnie wybrany seans przy kolejnej wizycie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Bardzo cenimy sobie pracę z klientem, który daje agencji nie tylko szanse pracy na kultowych markach, ale powierza nam też współodpowiedzialność za samą strategię i sukces marki – dodaje Michał Tomaszuk, CEO H2O Creative.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za strategię, ideę komunikacyjną i kompleksową realizację kampanii odpowiedzialna jest H2O Creative. Planowanie i zakup mediów – WaveMaker.