Nowa kampania potrwa do końca maja br.
„Każdy sposób jest dobry by wstrząsnąć Oranginą” – to nazwa kampanii tegorocznej, parasolowej komunikacji, która nawiązuje do unikatowego rytuału picia tego wyjątkowego śródziemnomorskiego napoju. Aby rozbudzić naturalny miąższ w delikatniej gazowanej Oranginie i uwolnić to co ma najlepsze należy ją po prostu wstrząsnąć. To również sposób by podkreślić, że Orangina to styl życia, pełny pozytywnych emocji, uśmiechu oraz niezwykłych doznań smakowych. Połączenia idealnie zbalansowanej ilości bąbelków, aż 12% naturalnego soku i prawdziwego owocowego miąższu. Całość niezmiennie jest zamknięta w ikonicznej butelce „bulby”, która pozwala jeszcze bardziej cieszyć się oryginalnym smakiem napoju.
Zobacz również
Główną osią kampanii jest 30” spot video, który pojawi się na platformach VOD, w postaci 8” billboardów sponsorskich w TV oraz serii 6” spotów w kanałach YouTube i Social Media. Występujący w nim motyw „pozytywnie wstrząśniętej” mini ciężarówki przewija się także w pozostałych kanałach. Agencja dużą uwagę przywiązała również do komunikacji in-store, w której postawiono na wyraziste i przyciągające uwagę formy.
– Orangina to coś więcej niż tylko napój. To rytuał, dobra zabawa, nietuzinkowy smak, ceniony przez miliony ludzi na całym świecie. Dlatego w tegorocznej kampanii postanowiliśmy wykorzystać te kanały i narzędzia, które nie tylko w klarowany, ale i lekki oraz przyjemny sposób pokażą świat marki polskiemu konsumentowi – podkreśla Paweł Wałach, Senior Marketing Manager in Central Europe Orangina Schweppes
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Aby jeszcze mocniej wciągnąć konsumenta w świat marki, planowana jest aktywacja konsumencka we współpracy z siecią Multikino. W ramach kooperacji każdy, kto w okresie promocji kupi bilet, otrzyma przy kasie specjalną zdrapkę. Do wygrania będzie 10 000 butelek Oranginy, a także wejściówki na dowolnie wybrany seans przy kolejnej wizycie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Bardzo cenimy sobie pracę z klientem, który daje agencji nie tylko szanse pracy na kultowych markach, ale powierza nam też współodpowiedzialność za samą strategię i sukces marki – dodaje Michał Tomaszuk, CEO H2O Creative.
Za strategię, ideę komunikacyjną i kompleksową realizację kampanii odpowiedzialna jest H2O Creative. Planowanie i zakup mediów – WaveMaker.