…w wyselekcjonowanych lokalizacjach. Akcja potrwa do początku lipca.
Warka Radler to produkt, która od razu zdobył rzeszę fanów wśród konsumentów szukających unikalnego połączenia orzeźwiającego smaku owoców z nutą goryczki jasnego piwa Warka. W tym roku marka przygotowała nowości w swoim portfolio – Warkę Radler 2% Jabłko z Gruszką oraz Warkę Radler 0% w innowacyjnym opakowaniu, jaką jest poręczna zakręcana butelka PET. Aby jak najwięcej konsumentów mogło poznać nowe propozycje, przygotowana została akcja samplingowa na szeroką skalę. Za koncept działań oraz jego realizację odpowiedzialna jest H2O Creative, która wygrała przetarg na obsługę projektu w marcu tego roku.
Zobacz również
Agencja postanowiła spojrzeć na zadanie z perspektywy konsumenta, mapując te miejsca, gdzie najchętniej sięgają po łyk orzeźwienia z Warką Radler. Dlatego zaplanowana akcja objęła kluczowe miejsca styku, takie jak kina, siłownie, lokalne gastronomiczne, ośrodki wypoczynkowe. Prowadzone były również degustacje produktu w dużych halach wielkopowierzchniowych (m.in. 40 lokalizacji Tesco). Marka pojawia się także w przestrzeni miejskiej dzięki lotnym grupom samplingowym, które przeprowadzają akcje w miejscach, gdzie Polacy chętnie spędzają czas na świeżym powietrzu – m.in. skwerach, bulwarach, ogródkach i parkach. To jednak nie wszystko, ponieważ działania obejmują także najciekawsze w Polsce wydarzenie rozrywkowe i sportowe. Warka Radler zawitała już m.in. przy okazji Orlen Warsaw Marathon i myślenickiego Runmageddonu (tylko wariant 0%), a także przy okazji festiwali muzycznych, czy innych eventów rekreacyjnych na świeżym powietrzu (np. zloty foodtracków).
– Warka Radler to marka stworzona do picia w ciepłe, letnie popołudnia i wieczory. Idealna do posiłku, po wysiłku, czy w plenerze. Dlatego nasza strategia zakładała, że pojawiamy się wszędzie tam, gdzie ludzie najchętniej spędzają czas wolny na świeżym powietrzu. To szczególnie istotne w przypadku nowości produktowych, które świetnie sprawdzają się w takich momentach – nie tylko ze względu na owocowe orzeźwienie, ale także opakowania, które pozwalają zabrać Warkę Radler w dowolne miejsce, by w niezobowiązującej atmosferze móc cieszyć się jej orzeźwiającym smakiem. Dotychczasowe działania samplingowe pokazały, że nasze podejście sprawdza się, a dedykowane mobilne drużyny spotykają się z pozytywnym przyjęciem – mówi Michał Tomaszuk, CEO H2O Creative.
Do Tej pory rozdano już ponad 225 000 puszek i butelek Warki Radler. Działania samplinowe potrwają do początku lipca, ale nie wykluczone, że zostaną przedłużone ze względu na ogromne zainteresowanie konsumentów. To już piąta współpraca marki z agencją H2O Creative.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing