„Piccolo rozkręca magię” to hasło przewodnie jesiennej kampanii, którą prowadzi H2O Creative. Jej celem, obok prezentacji nowej odsłony opakowania napoju, jest także odświeżenie i wzmocnienie kluczowych przekazów marki. Piccolo to produkt, który nie tylko wyzwala dziecięcą radość, ale również zachęca dzieci, by odnajdywały w codzienności przestrzeń na nieskrępowaną, beztroską zabawę. Marka postawiła sobie także za cel inspirowanie rodziców, aby Ci raz na jakiś czas przymykali oko na wszystkie obowiązki, zajęcia czy lekcje dodatkowe i wykorzystali ten moment na wspólne harce z latoroślami.
– Piccolo to niekwestionowany lider w kategorii „szampanów” dla dzieci, a także prekursor tego segmentu na rodzimym rynku. Mimo wszystko nie chcemy spoczywać na laurach i wciąż staramy się spełniać oczekiwania zarówno naszych małych konsumentów, jak i ich rodziców. Stąd też decyzja o wprowadzeniu nowego opakowania oraz przeprowadzenia multikanałowej kampanii reklamowej. H2O Creative to zaufany partner, który przez ponad 2 lata współpracy świetnie poznał Piccolo, jego odbiorców oraz wyzwania jakie stoją przed nowoczesną marką – podkreśla Anna Wiśniak z Ambra S.A.