To już druga marka po „Kazimierzu Wielkim”, którą obsługuje agencja dla tego Klienta.
H2O Creative w ramach współpracy opracowała strategię i komunikacji wódki BJÖRN pod hasłem „Surowa natura – silny charakter”
Zobacz również
BJÖRN to wódka dla mężczyzn ceniących, jak mieszkańcy północy, moc – jako naturalną cechę dobrego alkoholu. Długotrwała destylacja, wysokogatunkowe zboże i źródlana woda stanowią o wysokiej jakości tego trunku. Czysta wódka BJÖRN oferuje unikatowe połączenie dwóch cech: wyjątkowej mocy i aksamitnego smaku. Zawartość alkoholu: czarna butelka – 45%, biała butelka – 40%
Po raz kolejny szczegółowa analiza i trafne zmapowanie nowych wyróżników marki BJÖRN przez H2O Creative przekonało nas, że oddajemy ją w doświadczone ręce. BJÖRN to marka o ogromnym potencjale, pochodząca rodem ze Skandynawii. Historia wikingów stała się dla nas inspiracją nie tylko do wytworzenia zimnego krystalicznego alkoholu, a butelka dedykowana tej wódce została zaprojektowana tak, by oddać jej nieskazitelną jakość i pochodzenie. Wierzę, że wspólnie uda nam się zbudować atrakcyjność marki na polskim rynku – komentuje Joanna Wodarska – brand manager marki BJORN.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach