H2O Creative wprowadza na rynek nową markę alkoholową

Agencja strategiczno-kreatywna H2O Creative zajęła się wprowadzeniem nowej marki wódki Kazimierz Wielki, która należy do firmy BZK Alco. Odpowiada za przygotowanie i realizację strategii komunikacji marki na polskim rynku.
O autorze
1 min czytania 2017-11-29

H2O Creative w ramach współpracy opracowała strategię pozycjonowania i komunikacji produktu – wódki Kazimierz Wielki. Agencja przygotowała działania 360 pod hasłem „Na straży polskiej tradycji”, w tym odpowiada m.in. za zaprojektowanie key visuali, prowadzenie działań online, stworzenie i obsługę kanału w social mediach, współpracę z influencerami, realizację materiałów BTL oraz shopper marketing.

Kazimierz Wielki to wódka produkowana z całkowicie czystego alkoholu. Wzór trunku do długiego biesiadowania ze względu na wybitnie łagodny smak połączony z mocą tradycyjnej wódki. Najwyższą jakość zawdzięcza długiej destylacji, w której nabiera swoich unikatowych cech. Zawiera 40% alkoholu.

Alkohol produkowany przez BZK Alco jest i będzie zawsze tej samej, najwyższej jakości, bo jest to jedyna spółka w Polsce, która kontroluje proces wytwarzania wódki na każdym etapie jej powstawania. Od ziarna, z którego wytwarzany jest spirytus, następnie łączony z wodą z własnych ujęć i rozlewamy do butelek. Do produkcji używana jest jedyna w Europie technologia, która pozwala na wytwarzanie całkowicie czystego alkoholu. Unikatowa technologia, wysokogatunkowe zboża oraz własne źródła i rozlewnia, pozwalają dostarczać alkohol o najwyższej osiągalnej dziś jakości.

– Wprowadzenie nowej marki – stworzenie jej od podstaw oraz kompleksowe zaplanowanie komunikacji – jest ogromnym wyzwaniem. Praca na wielu poziomach, począwszy od przeprowadzenia licznych badań i analiz, aż po działania online, offline i instore to najczęściej praca dla wielu agencji koordynowanych przez Klienta. Tymczasem za wszystkie etapy związane z brand buildingiem oraz późniejszym dotarciem do konsumentów (zarówno sprzedażowym jak i wizerunkowym) odpowiada jeden podmiot: H2O Creative. To dowód, jak ważne jest tworzenie komplementarnych zespołów. Dzięki takiemu podejściu i ogromnemu doświadczeniu, wyróżniamy się na tle branży, a Klienci darzą nas zaufaniem – komentuje Marcin Maj, Business Development Director & Partner H2O Creative.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing