Obie firmy miały okazję współpracować pod koniec 2016 roku, podczas organizacji biegów Runmageddon Rekrut i Finału Ligi w Poznaniu. To właśnie wtedy marka Haier po raz pierwszy zaangażowała się w organizację wydarzenia, dostarczając uczestnikom sporo wrażeń w strefie Challenge i wystawiając własną ekipę biegaczy, którzy zostali wyłonieni w specjalnym konkursie. Przedsięwzięcie zakończyło się sukcesem i obie strony postanowiły kontynuować partnerstwo w 2017 roku.
„Decydując się na współpracę z ekipą Runmageddonu od początku zakładaliśmy, że będzie to coś więcej niż tradycyjny sponsoring. Zależy nam na tym, aby docierać do osób nietuzinkowych, które chcą od życia czegoś więcej, a gdzie można robić to skuteczniej niż na Runmageddonie? Doskonale czujemy się w tak doborowym towarzystwie i mamy zamiar razem zarażać innych pasją i pozytywną energią” – mówi Bartosz Jeziorański, dyrektor generalny Haier Poland.
Zobacz również
Runmageddon to cykl biegów ekstremalnych, podczas których uczestnicy muszą zmagać się z wieloma wymagającymi przeszkodami, jak skośne i pionowe ściany, zasieki, czołganie się w błocie, wspinanie po linach i szeregiem innych. Ukończenie każdego biegu wymaga od zawodników nie tylko sprawności fizycznej, ale także silnego charakteru i umiejętności współpracy. Jednak Runmageddon to przede wszystkim emocje, dobra zabawa i szansa na spróbowanie czegoś nowego.
„Tam, gdzie gotowość do wyjścia poza schematy promocyjne spotyka się ze zrozumieniem świata nowoczesnego event marketingu, tam zawsze będzie miejsce na współpracę z Runmageddonem. Cieszymy się, że na polskim rynku pojawia się coraz więcej odważnych menedżerów czujących wartość przełożenia pozytywnych emocji imprezy na ich marki. Znając nietuzinkowość i brawurę promocji Haier w Polsce, od pierwszych rozmów naszą współpracę uznawałem za przesądzoną” – dodaje założyciel i prezes Runmageddonu, Jaro Bieniecki.
Współpraca obu firm obejmuje łącznie 17 biegów z cyklu Runnmagedon, które zostaną zorganizowane w 2017 roku.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing