Już od prawie dekady Haier dzierży tytuł lidera wśród producentów AGD na świecie. Zatrudniający 73 000 pracowników gigant w 2017 roku zanotował wzrost na poziomie 4,42%. Dzięki temu, zgodnie z danymi Euromonitor International Limited w 2017 r. Grupa Haier posiadała 14,2% udziałów w rynku AGD.
Haier doskonale radzi sobie także jako marka. Dane Eurominitoru pokazują, że na tym poziomie posiada 10,5% globalnego rynku, co jest rekordowym osiągnięciem. Siła marki jest jeszcze bardziej widoczna w podziale na wybrane kategorie. Haier posiada 21,2% udziału w rynku wśród chłodziarko-zamrażarek, 16,5% w pralnictwie 14,1% w segmencie winiarek i aż 24,1% w zamrażarkach.
Zobacz również
Wyniki Euromonitor 2017
• Haier marką nr 1 w kategorii dużego AGD – 10,5% udziału w rynku pod względem wolumenu sprzedaży w 2017
• Haier marką nr 1 w kategorii urządzeń chłodniczych – 21,2 % udziału w rynku pod względem wolumenu sprzedaży w 2017
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
• Haier marką nr 1 w kategorii zamrażarek – 24,1 % udziału w rynku pod względem wolumenu sprzedaży w 2017
Słuchaj podcastu NowyMarketing
• Haier marką nr 1 w kategorii pralek – 16,5 % udziału w rynku pod względem wolumenu sprzedaży w 2017
• Haier marką nr 1 w kategorii winiarek – 14,1 % udziału w rynku pod względem wolumenu sprzedaży w 2017
• Haier grupą nr 1 na świecie w kategorii AGD – 14,2% udziałów w globalnym rynku
*Kategoria dużych urządzeń gospodarstwa domowego obejmuje: zmywarki, suszarki, duże urządzenia do gotowania, kuchenki mikrofalowe i urządzenia chłodnicze.
**Źródlo: Euromonitor International Limited: dane dotyczące sprzedaży pod względem wolumenu za rok 2017
Haier zbudował swoją reputację w oparciu o szeroki zakres innowacji, które pozwoliły firmie umocnić pozycję lidera we wszystkich wspomnianych kategoriach. Dzięki realizacji strategii „Zero Dystansu” pomiędzy marką a klientem, firma wciąż rozwija swoje produkty, mając na uwadze potrzeby konsumentów.