Haier numerem 1 na świecie wśród producentów AGD 9. rok z rzędu

9. raz z rzędu Haier utrzymał tytuł lidera wśród producentów AGD na świecie – wynika z badania Euromonitor International Limited 2017. Co więcej, Grupa Haier utrzymała uzyskany przed rokiem tytuł największej grupy w branży.
O autorze
1 min czytania 2018-03-22

Już od prawie dekady Haier dzierży tytuł lidera wśród producentów AGD na świecie. Zatrudniający 73 000 pracowników gigant w 2017 roku zanotował wzrost na poziomie 4,42%. Dzięki temu, zgodnie z danymi Euromonitor International Limited w 2017 r. Grupa Haier posiadała 14,2% udziałów w rynku AGD.

Haier doskonale radzi sobie także jako marka. Dane Eurominitoru pokazują, że na tym poziomie posiada 10,5% globalnego rynku, co jest rekordowym osiągnięciem. Siła marki jest jeszcze bardziej widoczna w podziale na wybrane kategorie. Haier posiada 21,2% udziału w rynku wśród chłodziarko-zamrażarek, 16,5% w pralnictwie 14,1% w segmencie winiarek i aż 24,1% w zamrażarkach.

Wyniki Euromonitor 2017

• Haier marką nr 1 w kategorii dużego AGD – 10,5% udziału w rynku pod względem wolumenu sprzedaży w 2017

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

• Haier marką nr 1 w kategorii urządzeń chłodniczych – 21,2 % udziału w rynku pod względem wolumenu sprzedaży w 2017

• Haier marką nr 1 w kategorii zamrażarek – 24,1 % udziału w rynku pod względem wolumenu sprzedaży w 2017

Słuchaj podcastu NowyMarketing

• Haier marką nr 1 w kategorii pralek – 16,5 % udziału w rynku pod względem wolumenu sprzedaży w 2017

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

• Haier marką nr 1 w kategorii winiarek – 14,1 % udziału w rynku pod względem wolumenu sprzedaży w 2017

• Haier grupą nr 1 na świecie w kategorii AGD – 14,2% udziałów w globalnym rynku

*Kategoria dużych urządzeń gospodarstwa domowego obejmuje: zmywarki, suszarki, duże urządzenia do gotowania, kuchenki mikrofalowe i urządzenia chłodnicze.

**Źródlo: Euromonitor International Limited: dane dotyczące sprzedaży pod względem wolumenu za rok 2017

Haier zbudował swoją reputację w oparciu o szeroki zakres innowacji, które pozwoliły firmie umocnić pozycję lidera we wszystkich wspomnianych kategoriach. Dzięki realizacji strategii „Zero Dystansu” pomiędzy marką a klientem, firma wciąż rozwija swoje produkty, mając na uwadze potrzeby konsumentów.