Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Halloween party w prywatnej ciężarówce? Sieć restauracji Jack in the Box zaskakuje nową kampanią

Halloween party w prywatnej ciężarówce? Sieć restauracji Jack in the Box zaskakuje nową kampanią
Amerykańskie przekąski Monster Tacos wracają do menu Jack in the Box. Z tej okazji sieć lokali wypuszcza dedykowany kampanii promocyjnej klip o tematyce Halloween. To nie jedyne atrakcje dla konsumentów.
O autorze
1 min czytania 2023-10-16

Fot. Media społecznościowe Jack in the Box

[W tegorocznej kampanii] Postanowiliśmy czerpać inspiracji z kultury, a jednocześnie sami chcieliśmy zaoferować odbiorcom coś od siebie. Zależało nam, aby w spocie zdać się na inteligencję naszych fanów, a takie podejście pozwoliło na łatwe włączenie naszego produktu do materiału video — tłumaczy Jeff O’Keefe, dyrektor kreatywny w agencji TBWAChiatDay LA, współtworzącej kampanię.

Video towarzyszące promocji Monster Tacos nosi tytuł „Feeding Time” i zawiera elementy typowe dla halloweenowej scenografii: ciemne, zamglone ulice, kostiumy potworów, a także słynną w USA zabawę „Cukierek albo psikus”. Jednym z głównych bohaterów spotu jest powrót Free Angry Monster Tacos, który porywa nastolatki biorące udział w zabawie.

Za scenariusz krótkiego filmu odpowiedzialni są amerykańscy twórcy: Asha Michelle Wilson, Patrick Melton, Kara Lee Corthroni i Marcus Dunstan, który zajął się również reżyserią. Wszyscy filmowcy zdobywali doświadczenie m.in. podczas pracy nad „Piłą” i „American Horror Story 1984”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Źródło: YouTube

Więcej niespodzianek od Jack in the Box

Krótkie formaty video, stanowiące trzon akcji reklamowej, już wkrótce zagoszczą naYouTube, kanałach sportowych, w mediach społecznościowych i stacji Paramount. W swoich działaniach sieć Jack in the Box postawiła na różnorodność i próbę dotarcia do maksymalnie dużej rzeszy odbiorców.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Poza kampanią digitalową sieć restauracji przygotowała jeszcze inne atrakcje dla klientów. Ci, którzy zdecydują się skorzystać z aplikacji fast foodu, otrzymają dwie darmowe porcje tacos. Poza tym, od 21 października na ulicach Los Angeles pojawi się specjalna, halloweenowa ciężarówka, którą nieco później będzie można zarezerwować na imprezę.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Słodka oferta M&M’s na Halloween

W Halloweenową noc straszą różne duchy, upiory i inne potwory, ale dla wielu imprezowiczów nie może być nic bardziej przerażającego, niż brak M&M’sów w zapasie. Marka znalazła jednak rozwiązanie tego problemu. Jest nim organizacja dostawy słodkich pyszności.

PS2 Czy Polacy świętują Halloween? [Badanie]

31 października w wielu krajach obchodzone jest Halloween. Havas Media Group postanowiło sprawdzić, jak naprawdę Polacy podchodzą do tej okazji  – czy obchodzą ją i jaki jest ich stosunek do tego zwyczaju?