Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Hand Made digitalowo dla Nestlé Polska

Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na obsługę digitalową marki NESCAFÉ Dolce Gusto, należącej do Nestlé Polska. Agencja będzie wspierać markę kreatywnie i strategicznie.
O autorze
0 min czytania 2017-01-10

NESCAFÉ Dolce Gusto to jedna z kluczowych marek Nestlé Polska. Agencja Hand Made będzie zajmować się kompleksową obsługą marki w digitalu. Całość działań obejmie strategię obecności w Internecie, kreację oraz obsługę mediów społecznościowych.

– O wyborze agencji zadecydował bardzo dobry pomysł kreatywny, wynikający z zaprezentowanej strategii, który idealnie wpisał się w tonality marki NESCAFÉ Dolce Gusto oraz kompleksowo odpowiadał na brief. Nie bez znaczenia były również możliwości graficzne agencji – komentuje Bartosz Orszulak, Group Product Manager w Nestlé Polska. 

Współpraca strategiczno-kreatywna rozpoczęła się z wraz z początkiem roku.

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Hand Made to agencja reklamowa typu full service, pracująca m.in. dla marek Volkswagen, Tauron i Tyskie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing