Hand Made i Intermarche zapraszają do wspólnej zabawy z dziećmi

Od 8 marca będzie można oglądać zabawne spoty z sympatycznymi Kicaczkami, których emisja będzie obejmowała TV, digital i własne kanały Intermarche. Agencja zajęła się kreacją i realizacją spotu oraz stworzyła nazwę dla zabawnych pluszaków i i ożywiła je w technologii 3D.
O autorze
1 min czytania 2018-03-08

Bohaterami spotów są trzy sympatyczne zające: Hugo Gagatek, Lili Czarodziejka oraz Duduś Nieśmiałek. Swoją piosenką przypominają o tradycji malowania pisanek, która w Polsce sięga końca X wieku. Tym samym wprowadzają już w klimat zbliżających się wielkimi krokami Świąt Wielkanocnych.

Spot jest kolorowy, wesoły, towarzyszy mu zabawna piosenka, która łatwo wpada w ucho i z pewnością będzie cieszyć dzieci przed telewizorami i te, które usłyszą ją w Internecie. Dodatkowo za naklejki zdobyte w trakcie zakupów w sieci hipermarketów Intermarche, dzieci będą mogły dostać własnego Kicaczka.

Mimo, że byliśmy w pracy, to w trakcie kręcenia spotu nie tylko dzieci świetnie się bawiły. Oczywiście praca przebiegła profesjonalnie i w zgodzie z najlepszymi praktykami. We współpracy z Hand Made zrealizowaliśmy bardzo fajny spot, który prawdopodobnie wywoła uśmiech na twarzy nie tylko dzieci ale i dorosłych – MIROSŁAW POWAGA (STARSZY SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I REKLAMY, INTERMARCHE)

Emisja spotów telewizyjnych i w Internecie potrwa do Świąt Wielkanocnych. Agencja w całości odpowiadała za kreację, scenariusz i realizację oraz czuwała nad produkcją spotu, którą zrealizował dom produkcyjny Imperia Film.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Intermarche to franczyzowa sieć supermarketów spożywczych, działającą w ramach Grupy Muszkieterów – największego europejskiego zrzeszenia niezależnych przedsiębiorców. Do Grupy należą także supermarkety Bricomarché ‘dom i ogród’. W Polsce znajduje się ponad 230 sklepów Intermarché. Firma angażuje się w działania prospołeczne – Fundacja Muszkieterów, która wraz z samorządami lokalnymi m.in. finansuje budowę placów zabaw w miejscowościach, w których znajdują się sklepy Intermarche.

Hand Made to dynamiczna, niezależna agencja z polskim kapitałem, wyróżniona tytułem Agencja Roku – Krakowska Siła, w badaniu Media&Marketing Polska oraz srebrnym Effie w kategorii Motoryzacja.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się