Leczenie psychiczne powinno podążać z duchem czasu – pomoc powinna być dostępna dla wszystkich o każdej porze – mówi Tomasz Młoduchowski, dyrektor generalny MindMe Inc. To przekonanie leży u podstaw powstania MindMe, pierwszej na polskim rynku aplikacji mobilnej oferującej profesjonalną pomoc i stały dostęp do terapeuty online, bez konieczności dojazdów i umawiania się na wizytę. Użytkownikom gwarantuje anonimowość i dyskrecję, wykorzystując bezpieczną szyfrowaną komunikację za pomocą wiadomości tekstowych.
W pierwszej odsłonie kampanii udział wzięły Hania Es, influencerka psychologiczna, która otwarcie przyznaje się do korzystania z terapii i wielokrotnie dzieliła się z odbiorcami swoją historią, dając im wsparcie, poczucie, że nie są same i użyteczne porady dotyczące terapii oraz Arlena Witt – szeroko znana ze swojej twórczości związanej z językiem angielskim, lecz również nie ukrywająca swoich doświadczeń z terapią oraz tego, co dały jej w życiu.
Zobacz również
– Kiedy Ania i Tomek zgłosili się do nas z produktem, aplikacją, byliśmy zachwyceni nie tylko tym, że w końcu pojawi się produkt, który umożliwi rozwiązanie wielu problemów w zasadzie każdemu – niezależnie od tego, gdzie mieszka i jakim budżetem dysponuje, ale po drugie – że pojawia się przez nami szansa na poruszenie delikatnego tematu, jakim jest psychoterapia, w normalny sposób. I może wreszcie zdjęcia z niego niepotrzebnego tabu – mówi Jolanta Piela, Prezes Good Division.
Wprowadzenie produktu na rynek poprzedziło szeroko zakrojone badanie pilotażowe mające na celu zdiagnozowanie postaw Polaków wobec psychoterapii i sposobów korzystania z niej.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach