Za Harbingers kolejny rok i kolejne powody do dumy. Agencja konsekwentnie realizuje strategię bycia kluczowym Partnerem dla swoich klientów – zamiast jedynie dostarczać usługi, wprowadza odważne i skuteczne zmiany. Niedawno do zespołu dołączyła Ilona Hanzel, która wesprze agencję jako Specjalista ds. Analityki. Jak mówi Kornel Dulęba, CEO Harbingers:
Agencja dynamicznie się rozwija, a zmiany oraz wyzwania są motorem do dalszych działań. Rozwój kompetencji analitycznych to dla nas kolejny krok naprzód. Wierzymy, że analityka jest fundamentem każdej aktywności marketingowej. Mierzymy wszystko, co robimy: to jedna z naszych obietnic.
Zobacz również
Ilona od ponad 5 lat związana jest zawodowo z branżą Digital Marketingu, a doświadczenie zdobywała m.in. w dziale SEO. Przez ostatnie dwa lata związana była z firmą z branży medycznej jako marketing manager.
Swoją ścieżkę zawodową Ilona rozwijała też w tematyce UX, optymalizacji konwersji, analityki internetowej oraz kampanii płatnych. Wybrała analitykę, bo, jak mówi, łączy ona wszystkie dziedziny Digital Marketingu i pozwala oceniać jakość działań oraz wyciągać wnioski.
Jak sama przyznaje, dołączenie do Harbingers było podyktowane wartościami, które wyznawane są w agencji: Postanowiłam dołączyć do Harbingers, bo bardzo bliska jest mi idea Team First oraz Overdeliver. W swoim funkcjonowaniu zawsze doceniam siłę, jaka drzemie w zespole. W Harbingers można to odczuć na co dzień.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
W Harbingers Ilona Hanzel odpowiadać będzie za rozwój obszaru analityki webowej, zarówno analizy ilościowej, jak i jakościowej. Drugim istotnym obszarem działalności będą projekty łączenia danych online i offline dla liderów RETAIL oraz branży e-commerce.
Słuchaj podcastu NowyMarketing