Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Harce – nowe studio kreujące wizerunek marek

Harce to studio kreatywne, którego misją jest tworzenie komunikacji wizualnej kształtującej doświadczenie odbiorcy w kontakcie z marką.
O autorze
0 min czytania 2015-12-02

Studio powstało w wyniku zderzenia dwóch osobowości: Tomasza Biskupa – doświadczonego art directora i projektanta grafiki użytkowej oraz Łukasza Dolaty – przedsiębiorcy i wieloletniego project managera w branży reklamowej.

Jak piszą o sobie: „W naszej pracy balansujemy pomiędzy kreatywnym i odkrywczym podejściem do projektowania graficznego i pragmatycznym traktowaniem języka komunikacji wizualnej jako narzędzia służącego do osiągania celów i budowania kapitału marki. (…) Staramy się z żelazną konsekwencją realizować założenia brief’u nie zapominając o tym, żeby dobrze się przy tym wszystkim bawić. (…) W Polsce jest jeszcze dużo do zrobienia. Przedsiębiorcy zaczynają doceniać rolę komunikacji wizualnej i widzą jak wymierne są korzyści wynikające z dobrze zaprojektowanego systemu identyfikacji. Chcemy być częścią tej rewolucji zachodzącej w kulturze wizualnej w Polsce.”

Więcej informacji na harcestudio.com

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj