Idea Hardkorowej Paczki narodziła się w roku 2011. Zadaniem akcji było pokazanie ludzkiej twarzy Roberta oraz udowodnienie, że ma równie wielkie serce co bicepsy. Podczas wizyty w programie Dzień Dobry TVN, Robert przedstawił na czym będzie polegać akcja. Następnie zostały przygotowane filmy z Robertem pokazujące jego wielkie serce i szczery przekaz. Stworzono również aplikację pozwalającą typować internautom dom dziecka, który zostanie przez Roberta osobiście obdarowany. Ze względu na większe niż przewidywano zebrane środki udało się obdarować Domy Dziecka w Warszawie i Rypinie. Bez budżetu komercyjnego, przy wykorzystaniu wszelkich dostępnych kanałów dystrybucji udało się zebrać ponad 7 tys. zł oraz zgromadzić 7500 fanów na Facebooku.
W tym roku osoby, które chcą pomóc, mogą dołączyć do akcji wysyłając do 15 grudnia swoją Hardkorową Paczkę na adres z poniższej grafiki, wziąć udział w licytacji aukcji na Allegro i wyrażając poparcie dla akcji dodać na Facebooku avatar z napisem „Wspieram Hardkorową Paczkę”.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Przebieg akcji można śledzić na Facebooku.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta