Idea Hardkorowej Paczki narodziła się w roku 2011. Zadaniem akcji było pokazanie ludzkiej twarzy Roberta oraz udowodnienie, że ma równie wielkie serce co bicepsy. Podczas wizyty w programie Dzień Dobry TVN, Robert przedstawił na czym będzie polegać akcja. Następnie zostały przygotowane filmy z Robertem pokazujące jego wielkie serce i szczery przekaz. Stworzono również aplikację pozwalającą typować internautom dom dziecka, który zostanie przez Roberta osobiście obdarowany. Ze względu na większe niż przewidywano zebrane środki udało się obdarować Domy Dziecka w Warszawie i Rypinie. Bez budżetu komercyjnego, przy wykorzystaniu wszelkich dostępnych kanałów dystrybucji udało się zebrać ponad 7 tys. zł oraz zgromadzić 7500 fanów na Facebooku.
W tym roku osoby, które chcą pomóc, mogą dołączyć do akcji wysyłając do 15 grudnia swoją Hardkorową Paczkę na adres z poniższej grafiki, wziąć udział w licytacji aukcji na Allegro i wyrażając poparcie dla akcji dodać na Facebooku avatar z napisem „Wspieram Hardkorową Paczkę”.
Zobacz również
Przebieg akcji można śledzić na Facebooku.
![Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/webinar-cross-border-e-commerce-prawo-cover-142x0-c-default.jpg)
Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]