Hardrockowa kampania rekrutacyjna dla Hard Rock Cafe

Spoty reklamowe, sesja fotograficzna, dedykowana strona internetowa i quiz osobowości, który zgromadził ponad 400 kontaktów od kandydatów z Wrocławia i okolic rekrutowanych do nowo powstałego lokalu gastronomicznego.
O autorze
1 min czytania 2018-01-23

fot. Sara Napierała

To wynik trwającej trzy tygodnie kampanii prowadzonej w mediach społecznościowych dla Hard Rock Cafe – sieci restauracji działających w ponad 52 krajach na całym świecie. Za jej realizację odpowiadała trójmiejska agencja DDS Poland.

Hard Rock Cafe, słynące z rockowej atmosfery restauracje, obecne są w Polsce w trzech największych miastach: Warszawie, Krakowie i Gdańsku. W związku z otwarciem kolejnego lokalu znanej marki we Wrocławiu agencja DDS Poland przygotowała kampanię reklamową, której celem było znalezienie kandydatów dopasowanych pod względem osobowości do zespołu tworzonego przez Hard Rock Cafe.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W wyniku koncepcji kreatywnej, opartej na haśle: „Sprawdź, czy do siebie pasujemy”, powstały dwie wersje dedykowanego landing page’u, w ramach którego odbywała się rekrutacja. Na stronie znalazł się żartobliwie sformułowany test osobowości. Jego wypełnienie pozwalało – w formie zabawy – zweryfikować osobie aplikującej, czy pasuje do profilu kandydata poszukiwanego przez firmę. Po przejściu „hardrockowego” quizu pojawiała się informacja o możliwości aplikowania – poprzez dołączenie CV lub pozostawienie adresu e-mail.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 Na potrzeby kampanii, we współpracy z trójmiejskim domem produkcyjnym G58, stworzono dwa 30-sekundowe spoty reklamowe, których celem była promocja strony rekrutacyjnej w mediach społecznościowych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Zależało nam na znalezieniu jak największej liczby jak najlepiej dopasowanych osobowości, zarówno wśród kobiet, jak i mężczyzn. Dlatego stworzyliśmy dwa intrygujące, subtelne w warstwie obrazowej i dwuznaczne w warstwie tekstowej, filmy nawiązujące do hasła kampanii „Sprawdź, czy do siebie pasujemy”. Do jednego z nich zaangażowaliśmy modelkę, do drugiego: modela, których silne, wyraźne osobowości miały nawiązywać do oryginalnych, ciekawych postaci tworzących zespół Hard Rock Cafe – mówi Dawid Napierała, Art Director w agencji DDS Poland.

Podczas kręcenia filmów przeprowadzono również profesjonalną sesję zdjęciową. Spójne z ideą kampanii klimatyczne fotografie z wizerunkami modeli pojawiły się w dwóch wersjach strony pasujemydosiebie.pl. Profilowane i kierowane działania promocyjne prowadzono przez trzy tygodnie w serwisie Facebook.

– Kreatywny pomysł na rekrutację spotkał się z szybką i pozytywną reakcją ze strony aplikujących. Dzięki współpracy z agencją DDS Poland w krótkim czasie pozyskaliśmy 400 wartościowych kontaktów do kandydatów odpowiadających profilowi marki, co pozwoliło nam w sprawny sposób przeprowadzić kolejne etapy rekrutacji i skompletować zgrany zespół do naszej nowej restauracji. Jej otwarcie planowane jest na koniec lutego tego roku – mówi Monika Ugodowska, Director of Sales & Marketing Poland, Hungary & Hamburg.