Model LiveWire wyróżnia się błyskawicznym przyspieszeniem oraz średnim zasięgiem minimum 158 km. Jak twierdzi sam producent – maszyna ta gwarantuje też zupełnie nowe, niespotykane dotąd wrażenia z jazdy.
Model dostępny już jest na polskim rynku, wobec czego Harley-Davidson CEE zleciło agencji Mediacore realizację kampanii online dotyczącej tego motocykla.
Zobacz również
– Nasza wieloletnia współpraca z marką Harley-Davidson jest jedną z kluczowych oraz najbardziej satysfakcjonujących w naszym portfolio. Bardzo cieszymy się, że możemy pomóc w promocji tak rewolucyjnego produktu, jakim jest pierwszy wśród wiodących producentów, tego typu motocykl – twierdzi Marcin Oleszko – członek zarządu agencji Mediacore.
Kampania realizuje komunikację wizerunkową oraz zachęcającą do przetestowania motocykla LiveWire, a także zwiastun serialu „Long Way Up”. Jest to trzecia część motocyklowej sagi produkowanej przez Ewana McGregora i Charleya Boormana – dwóch słynnych aktorów, których pasją są motocykle. Bohaterowie przemierzają dwa kontynenty, pokonując drogi i bezdroża z krańca Ameryki Południowej do Los Angeles. W „Long Way Up” aktorzy podróżują elektrycznymi motocyklami Harley-Davidson LiveWire. Serial (w Polsce pod tytułem „Wielka wyprawa przez Ameryki”) dostępny jest na platformie Apple TV+.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach