TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Harley-Davidson promuje swój pierwszy elektryczny motocykl

Jeden z najpopularniejszych producentów motocykli na świecie – Harley-Davidson – wprowadza na rynek swój pierwszy motocykl o napędzie elektrycznym.
O autorze
1 min czytania 2020-10-27

Model LiveWire wyróżnia się błyskawicznym przyspieszeniem oraz średnim zasięgiem minimum 158 km. Jak twierdzi sam producent – maszyna ta gwarantuje też zupełnie nowe, niespotykane dotąd wrażenia z jazdy.

Model dostępny już jest na polskim rynku, wobec czego Harley-Davidson CEE zleciło agencji Mediacore realizację kampanii online dotyczącej tego motocykla.

– Nasza wieloletnia współpraca z marką Harley-Davidson jest jedną z kluczowych oraz najbardziej satysfakcjonujących w naszym portfolio. Bardzo cieszymy się, że możemy pomóc w promocji tak rewolucyjnego produktu, jakim jest pierwszy wśród wiodących producentów, tego typu motocykl – twierdzi Marcin Oleszko – członek zarządu agencji Mediacore. 

Kampania realizuje komunikację wizerunkową oraz zachęcającą do przetestowania motocykla LiveWire, a także zwiastun serialu „Long Way Up”. Jest to trzecia część motocyklowej sagi produkowanej przez  Ewana McGregora i Charleya Boormana – dwóch słynnych aktorów, których pasją są motocykle. Bohaterowie przemierzają dwa kontynenty, pokonując drogi i bezdroża z krańca Ameryki Południowej do Los Angeles. W „Long Way Up” aktorzy podróżują elektrycznymi motocyklami Harley-Davidson LiveWire. Serial (w Polsce pod tytułem „Wielka wyprawa przez Ameryki”) dostępny jest na platformie Apple TV+.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj