Pandemia koronawirusa nie odpuszcza, dlatego w dalszym ciągu zalecane jest noszenie maseczek. Niedawno amerykańska agencja rządu federalnego USA wchodząca w skład Departamentu Zdrowia i Opieki Społecznej (CDC) ruszyła z nową kampanią, za pomocą której zwraca uwagę na konieczność zakrywania ust i nosa.
W ramach inicjatywy powstał krótki spot stworzony we współpracy z firmą Warner Media. W reklamie pojawiły się dobrze znane wszystkim postacie z kultowych już filmów – m.in. Harry Potter, Wonder Woman, hobbici czy też Joker – wszyscy pojawili się z maseczkami na twarzy.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Bohaterowie zachęcają społeczeństwo do stosowania się do zaleceń amerykańskiej służby zdrowia, by ograniczać rozprzestrzenianie się koronawirusa – zwłaszcza teraz, gdy rozpoczęły się szczepienia przeciwko COVID-19.
PS
W październiku 2020 roku władze Berlina we współpracy z organizacją Visit Berlin ruszyły z kampanią społeczną promującą noszenie maseczek. Plakat, który powstał w ramach inicjatywy, wywołał jednak niemałe kontrowersje.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Popularny aktor komediowy Paul Rudd wystąpił w ubiegłorocznej kampanii społecznej Nowego Jorku. W przerysowanej roli millenialsa komik zwracał się do młodych mieszkańców miasta i zachęca ich do noszenia maseczek.