Pandemia koronawirusa – zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych – nie odpuszcza. Władze największych miast cały czas apelują do mieszkańców, by Ci przestrzegali zasad sanitarnych, a przede wszystkim – w miejscach publicznych nosili maseczki.
Niestety nie wszyscy stosują się do nakazów, a już zwłaszcza zagrożenia związane z koronawirusem bagatelizują młodzi mieszkańcy Nowego Jorku, którzy niedawno wrócili do szkół, spotykają się ze znajomymi, czy też uczęszczają na liczne protesty odbywające się w mieście.
Zobacz również
Naprzeciw temu problemowi postanowił wyjść gubernator stanu Nowy Jork – Andrew Cuomo. Polityk bowiem zainicjował kampanię, w której wystąpił popularny aktor komediowy Paul Rudd.
W humorystycznym spocie komik wcielił się w przerysowanego millenialsa, który zwraca się do swoich rówieśników i tłumaczy im, jak istotne jest noszenie maseczek ochronnych w miejscach publicznych.
Australijski oddział agencji Ogilvy ruszył z nową akcją, za pomocą której chce zachęcić społeczeństwo do noszenia maseczek ochronnych w związku z panującą pandemią koronawirusa. Firma wykorzystała do tego potencjał LinkedIna.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Gdańskie Muzeum Narodowe wprowadziło do sprzedaży stylowe maseczki wielokrotnego użytku, na których znalazły się fragmenty słynnych eksponatów znajdujących się w obiekcie.