W ramach akcji placówki oświatowe mogą wygrać metamorfozę swojej świetlicy w nowoczesny Playroom – pokój gier planszowych dla dzieci. Każda zgłoszona placówka otrzymuje też zestaw scenariuszy ułatwiających wychowawcom prowadzenie zajęć świetlicowych dla dzieci.
Mechanizm akcji polega na mobilizowaniu lokalnych społeczności do głosowania na „swoją” świetlicę – wygra ta, która zbierze najwięcej głosów, a 50 kolejnych zostanie nagrodzonych zestawami gier planszowych i naklejek do dekoracji świetlicowych ścian. Akcja połączona jest z mechaniką sprzedażową – za zakup gier planszowych Hasbro w sieci sklepów Smyk można zyskać dodatkowe głosy dla wskazanej świetlicy.
Zobacz również
Akcji towarzyszy kampania w punktach sprzedaży sieci Smyk, w internecie, na kanałach YT influencerów oraz na kanałach TV dla dzieci.
„Odlotowy Playroom” to pierwsza akcja marki Hasbro zrealizowana na nowej platformie komunikacji „Się gra się ma”. Za nową platformę oraz strategię, kreację i organizację akcji odpowiada agencja ADVALUE. Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing