TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Hashtagi w promocji Red Bulla na Facebooku

Hashtagi na Facebooku są wciąż jeszcze nowością, ale pojawiły się już pierwsze kampanie wykorzystujące nową funkcję.
O autorze
1 min czytania 2013-06-18

Jedną z nich są działania marki Red Bull prowadzone w Polsce przez agencję Sensis. Wybrane inspirujące i motywujące do działania treści publikowane przez markę na Facebooku są już od kilku miesięcy oznaczane tagiem #dodaciskrzydel.

Agencja dostrzegła potencjał w otwartym podejściu Klienta, który odważnie testuje nowe rozwiązania i dobrze wyczuwa trendy. Dzięki temu mogła rozpocząć bardzo dynamiczny dialog z użytkownikami na Twitterze, (mimo że wiele marek odstrasza jego niższy zasięg), zachęcać do publikacji zdjęć na Instagramie, a posty z #dodaciskrzydel zaczęły pojawiać się na Facebooku na długo przed włączeniem przez portal tej funkcjonalności.

– W pojawiających się ostatnio w sieci dyskusjach na temat przydatności tagów na Facebooku, często zapomina się, że hashtag nie tylko porządkuje i usprawnia toczące się w społecznościach rozmowy, ale jest też cennym narzędziem marketingowym – komentuje Marta Rogalewska, digital strategist  z agencji Sensis. – Spaja komunikację na różnych platformach i pozwala na płynne wejście marki w dialog z użytkownikami.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj