TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Havas Media Group powołuje Havas X, na którego czele stanął Michał Lutostański

Z początkiem 2019 r. Havas Media Group przekształciło 18 Havas Warsaw w nową jednostkę Havas X, łączącą najnowsze rozwiązania technologiczne z mediami. Na jej czele stanął Michał Lutostański.
O autorze
1 min czytania 2019-01-18

Havas X to nowa jednostka, która powstała z przekształcenia 18 Havas Warsaw i specjalizuje się w tworzeniu rozwiązań komunikacyjnych na styku najnowszych narzędzi technologicznych z mediami. Na jej czele stanął Michał Lutostański jako head of Havas X. Tym samym zastąpił on na stanowisku Dominika Komara, który rozstał się z firmą.

Misją Havas X jest rozwój innowacyjnych produktów i usług, które wnoszą nową wartość w istniejący ekosystem medialny i łączą ludzi oraz marki w duchu filozofii meaningful, realizowanej przez Havas Media Group. Do głównych zadań Havas X należy pozyskiwanie i rozwój narzędzi technologicznych poprzez współpracę ze startupami oraz dostawcami gotowych rozwiązań. Bardzo istotnym aspektem tego obszaru jest współpraca z akceleratorami oraz funduszami VC w zakresie wyszukiwania rozwiązań o największym potencjale. Dzięki wykorzystaniu globalnego, sieciowego know-how oraz najlepszych praktyk rynkowych, Havas X ma łączyć kreatywność z wiedzą technologiczną w celu tworzenia rozwiązań komunikacyjnych szytych na miarę i zgodnych z oczekiwaniami klientów.

Michał Lutostański, który objął stanowisko head of Havas X, posiada wieloletnie doświadczenie we wdrażaniu projektów technologicznych, budowaniu modeli biznesowych oraz strategii marketingowo-sprzedażowych w oparciu o potrzeby klientów oraz aktualne trendy rynkowe. Swoje kompetencje zdobywał w spółkach z Grupy Netia, TomTom oraz Vienna Insurance Group. W latach 2015-2017 kierował pracami Laboratorium Innowacji Grupy PZU. Michał był m.in. współautorem narzędzia do obsługi osób głuchych i niedosłyszących w oddziałach PZU, polegającego na trójstronnym połączeniu wideo z konsultantem w języku migowym. Rozwiązanie w 2018 roku zdobyło nagrodę Efma-Accenture Innovation in Insurance Awards w kategorii „Customer Experience & Engagement”.

– Havas X to połączenie najlepszych praktyk rynkowych z wiedzą w zakresie wdrażania nowych technologii. Dzięki współpracy z parterami zewnętrznymi jesteśmy w stanie kompleksowo odpowiadać na potrzeby naszych klientów. Naszą misją jest ciągłe odkrywanie, budowanie oraz testowanie. Wymaga to często podjęcia ryzyka, jednak tylko wtedy jesteśmy w stanie tworzyć rozwiązania, które zmieniają biznes – powiedział Michał Lutostański, head of Havas X w Havas Media Group.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj