Havas Media będzie odpowiedzialne za planowanie i zakup kampanii telewizyjnych oraz internetowych.
– Zdecydowaliśmy się na współpracę z Havas Media ze względu na doświadczenie oraz profesjonalną ekspertyzę, z którą agencja podeszła do projektu. Zaangażowanie, niestandardowe myślenie oraz optymalizacja założonych kosztów to kluczowe atuty, które wpłynęły na nasz wybór – powiedział Marek Rogoża, Dyrektor Marketingu Iglotex.
Zobacz również
Marka PROSTE HISTORIE to nowa marka kulinarna na polskim rynku. Proste Historie to gotowanie z kliku składników połączonych w pyszne, domowe danie. To filozofia marki oparta na prostych wartościach i prostych zasadach ale też wiele produktów i smacznych pomysłów na wspaniały obiad. Proste Historie to zupełnie nowa jakość nie tylko w kategorii warzyw ale w całym rynku produktów mrożonych. Objęła swoim zasięgiem również produkty dotychczas występujące pod marką Iglotex: kategorię warzyw i owoców mrożonych (w tym zup mrożonych oraz warzyw na patelnię), mrożone produkty ziemniaczane i mączno-ziemniaczane oraz kategorię frytek i specjalności ziemniaczanych.
PROSTE HISTORIE to marka komplementarna – jedyna w szerokiej kategorii mrożonej, która pozwala ze swoich produktów przygotować pełen posiłek (produkty na pierwsze danie, danie główne oraz deser).
Havas Media – sieciowa agencja mediowa należąca do Havas Media Group. W Polsce działa od 2000 roku, zarządzając zintegrowaną komunikacją mediową. Swoim klientom świadczy usługi w zakresie doradztwa marketingowego i mediowego, budowania strategii mediowej, a także planowania i zakupu mediów, badania rynku oraz pomiaru skuteczności reklamy. W 2014 r. Havas Media został uznany domem mediowym roku w konkursie Mixx Awards. Działania prowadzone przez Havas Media charakteryzuje profesjonalizm, doświadczenie oraz wykorzystywanie nowoczesnych technologii. Wizją agencji jest budowanie „meaningful brands”, czyli marek szczególnie ważnych z punktu widzenia konsumentów, z którymi czują się oni emocjonalnie związani. Wyniki autorskiego badania „Meaningful Brands” mającego na celu ocenę siły marki pokazały, że Polacy troszczą się zaledwie o 5 procent marek, z którymi mają kontakt, pozostałe 95 procent mogłoby zniknąć z rynku w sposób niezauważony. Zmiana sposobu percepcji marek przez konsumentów stanowi jeden z kluczowych celów działalności Havas Media.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing