Havas Media wypromuje markę Proste Historie

Havas Media został strategicznym partnerem firmy Iglotex przy wprowadzeniu na rynek nowej marki produktów mrożonych – Proste Historie. Wybór domu mediowego odbył się w drodze przetargu.
O autorze
1 min czytania 2015-12-21

Havas Media będzie odpowiedzialne za planowanie i zakup kampanii telewizyjnych oraz internetowych.

Zdecydowaliśmy się na współpracę z Havas Media ze względu na doświadczenie oraz profesjonalną ekspertyzę, z którą agencja podeszła do projektu. Zaangażowanie, niestandardowe myślenie oraz optymalizacja założonych kosztów to kluczowe atuty, które wpłynęły na nasz wybór – powiedział Marek Rogoża, Dyrektor Marketingu Iglotex.

Marka PROSTE HISTORIE to nowa marka kulinarna na polskim rynku. Proste Historie to gotowanie z kliku składników połączonych w pyszne, domowe danie. To filozofia marki oparta na prostych wartościach i prostych zasadach ale też wiele produktów i smacznych pomysłów na wspaniały obiad. Proste Historie to zupełnie nowa jakość nie tylko w kategorii warzyw ale w całym rynku produktów mrożonych. Objęła swoim zasięgiem również produkty dotychczas występujące pod marką Iglotex: kategorię warzyw i owoców mrożonych (w tym zup mrożonych oraz warzyw na patelnię), mrożone produkty ziemniaczane i mączno-ziemniaczane oraz kategorię frytek i specjalności ziemniaczanych.

PROSTE HISTORIE to marka komplementarna – jedyna w szerokiej kategorii mrożonej, która pozwala ze swoich produktów przygotować pełen posiłek (produkty na pierwsze danie, danie główne oraz deser).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Havas Media sieciowa agencja mediowa należąca do Havas Media Group. W Polsce działa od 2000 roku, zarządzając zintegrowaną komunikacją mediową. Swoim klientom świadczy usługi w zakresie doradztwa marketingowego i mediowego, budowania strategii mediowej, a także planowania i zakupu mediów, badania rynku oraz pomiaru skuteczności reklamy. W 2014 r. Havas Media został uznany domem mediowym roku w konkursie Mixx Awards. Działania prowadzone przez Havas Media charakteryzuje profesjonalizm, doświadczenie oraz wykorzystywanie nowoczesnych technologii. Wizją agencji jest budowanie „meaningful brands”, czyli marek szczególnie ważnych z punktu widzenia konsumentów, z którymi czują się oni emocjonalnie związani. Wyniki autorskiego badania „Meaningful Brands” mającego na celu ocenę siły marki pokazały, że Polacy troszczą się zaledwie o 5 procent marek, z którymi mają kontakt, pozostałe 95 procent mogłoby zniknąć z rynku w sposób niezauważony. Zmiana sposobu percepcji marek przez konsumentów stanowi jeden z kluczowych celów działalności Havas Media.

Słuchaj podcastu NowyMarketing