Havas PR była odpowiedzialna za kompleksową koordynację projektu, przede wszystkim za współpracę z artystami, partnerami i patronami mediowymi. Agencja odpowiada także za całokształt działań komunikacyjnych związanych z tym niecodziennym przedsięwzięciem.
Film został wyreżyserowany przez nominowanego do Oscara za film „Królik po berlińsku” Bartosza Konopkę. Konsultantem artystycznym została jedna z bohaterek „Drogi do Mistrzostwa”, Agnieszka Holland. Dokument zrealizowany w ramach strategii BMW Drives Culture przedstawia sylwetki pięciu wybitnych polskich artystów i opowiada o tym, kim są, co determinowało ich życiowe wybory i ukształtowało ich jako artystów. To także próba odpowiedzi na pytanie na czym polega fenomen wielkich postaci i co łączy mistrzów.
Zobacz również
Film będzie można obejrzeć podczas otwartych pokazów w kinach sieci Cinema City (24 kwietnia), na festiwalu Millenium Docs Against Gravity oraz w kanałach Discovery i TVN Player. W ramach projektu wydany został także limitowany album ze zdjęciami autorstwa Jacka Poremby i wybranymi wypowiedziami bohaterów filmu.
Marka BMW od ponad 40 lat wspiera działania z zakresu kultury, współpracując z największymi światowymi artystami m.in.: Andy Warholem, Royem Lichtensteinem, Jenny Holzer, czy Jeffem Koonsem. Polski oddział BMW od kilku lat jest partnerem Teatru Wielkiego – Opery Narodowej, na którego scenie corocznie odbywa się BMW Jazz Club. BMW wspiera także festiwal Beethovenowski, jest partnerem festiwalu filmowego Camerimage, a także współrealizatorem programu stypendialnego dla artystów młodego pokolenia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]