W ramach kategorii głównych nominowane były działania dla CANAL+ oraz Semilac. W kategorii „Launch produktu, usługi lub firmy” rywalizowały aż dwa projekty Havas PR: premiera serialu kryminalnego “BELFER” (najchętniej oglądanego przez Polaków serialu w historii CANAL+), za którą agencja otrzymała złoto oraz launch produktu Semilac SPA for Men ― kompleksowej linii do regeneracji i pielęgnacji paznokci stworzonej z myślą o mężczyznach, nagrodzony brązem. Działania wokół serialu „BELFER” otrzymały także złoto w kategorii Media Relations.
Zarówno współpraca Havas PR z Semilac, jak i z CANAL+ zostały dostrzeżone w kategoriach sektorowych. Promocja linii Semilac SPA for Men uzyskała srebro w kategorii „Uroda, higiena i wellness”, a premiera serialu “BELFER” srebro w kategorii „Kultura i media”.
Zobacz również
Po raz pierwszy w historii konkursu przyznano Nagrodę Publiczności, która trafiła do Havas PR za premierę serialu “BELFER”.
Pełna lista laureatów jest dostępna na stronie Złotych Spinaczy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing