Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Chcesz wdrażać AI w swojej firmie z głową, a nie z chaosu? Szukasz realnych przykładów, sprawdzonych narzędzi i praktycznej wiedzy od tych, którzy naprawdę to robią? Weź udział w konkursie i wygraj wejściówkę na AI Manager Day 2025.

SZCZEGÓŁY

Havas Worldwide Warsaw dla marki Książęce

Agencja Havas Worldwide Warsaw rozpoczęła współpracę z marką Książęce należącą do Kompanii Piwowarskiej. Agencji powierzono opracowanie strategii, a także kreację i realizację działań ATL. Agencja przygotowała spot reklamowy prezentujący jedną z trzech odmian piwa Książęcego: Czerwony Lager.
O autorze
0 min czytania 2012-11-05

Celem kampanii reklamowej autorstwa Havas Worldwide Warsaw jest promowanie walorów smakowych Książęcego, a także tworzenie i rozwijanie kultury piwnej w Polsce. Książęce, oferując nowe, niezwykłe gatunki, chce zabrać swoich konsumentów w intrygującą podróż, w której mogą poznać niecodzienne smaki, barwy i aromaty piwa.

Książęce to pierwsza polska marka piwna z segmentu premium w ofercie Kompanii Piwowarskiej.