Upoluj bilet na AI Creative Fest [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Creative Fest [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Creative Fest [KONKURS]

Sprawdź, jak wygrać bilet do przyszłości, czyli na AI Creative Fest, gdzie AI spotyka kreatywność (i zmieniają zasady gry).

SPRAWDZAM

Havas Worldwide Warsaw dla marki Książęce

Agencja Havas Worldwide Warsaw rozpoczęła współpracę z marką Książęce należącą do Kompanii Piwowarskiej. Agencji powierzono opracowanie strategii, a także kreację i realizację działań ATL. Agencja przygotowała spot reklamowy prezentujący jedną z trzech odmian piwa Książęcego: Czerwony Lager.
O autorze
0 min czytania 2012-11-05

Celem kampanii reklamowej autorstwa Havas Worldwide Warsaw jest promowanie walorów smakowych Książęcego, a także tworzenie i rozwijanie kultury piwnej w Polsce. Książęce, oferując nowe, niezwykłe gatunki, chce zabrać swoich konsumentów w intrygującą podróż, w której mogą poznać niecodzienne smaki, barwy i aromaty piwa.

Książęce to pierwsza polska marka piwna z segmentu premium w ofercie Kompanii Piwowarskiej.