Havas Worldwide Warsaw z najnowszą kampanią dla Rutinoscorbinu

Rozpoczęła się najnowsza kampania promująca lek Rutinoscorbin produkowany przez firmę GSK Consumer Healthcare. Kreację kampanii przygotowała agencja Havas Worldwide Warsaw.
O autorze
0 min czytania 2014-08-28

Kampania ma na celu podkreślenie pozycji Rutinoscorbinu jako marki nr 1, która od lat towarzyszy mamom zwłaszcza w sezonie jesienno-zimowym, czyli w czasie występowania typowych dla tej pory roku infekcji, takich jak przeziębienie i grypa.

Przełomowe w najnowszej kampanii w stosunku do poprzednich reklam Rutinoscorbinu jest wyeksponowanie roli ojca, który pod nieobecność żony doskonale radzi sobie z pierwszymi objawami choroby dziecka dzięki zaufanemu i sprawdzonemu lekowi od lat obecnemu w polskich domach.

Kampania wystartowała w sierpniu. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediacom.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj